تولد

در اینچنین روزی متولد شدم.morning_on_road_by_lonelypierot

بیست و پنجمین رو از فروردین, اولین ماه بهار.

افسوس برای روزهای کودکی, زمان چقدر بی وفاست. چقدر زود و باز هم یکسال دیگر گذشت. هنوز باور نمی کنم. میروم تا با آینده برسم, در جست و جوی ناکجا آباد. میروم به عشق پرواز, شاید این قدم های خسته آغار خوبی نباشد,اما امید مرا با خود می برد, شاید روزی در همین نزدیکی, من هم بالهایم را بیابم و پرواز کنم.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای تولد

  1. sahel :گفت

    تولدتون مبارک .

  2. ايليا :گفت

    ما در برابر كامنت كلانتر سر تعظيم فرو مي آوريم و مي افزاييم : بر منكرش لعنت !‌
    .
    تولدت مبارك

  3. kalantar :گفت

    هرسال وقتی 25 فروردین میرسید هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
    از خودم می پرسیدم
    چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….
    و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو
    با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….

    تولدت مبارک
    .
    سجاد: ما مخلص شما هستیم داش احسان. ممنونم عزیز دلم و ممنون از اینکه زنگ زدی و اس ام اس دادی

پاسخی بگذارید

