جنسیت تعطیل!

بعضی وقتا که مغزم داغ می کنه همش یه فکر توی ذهنمه!

فکرش رو بکنید اگه نسل انسان روش تولید مثلی غیر جنسی داشت (نفهمیدی؟ یعنی اینکه زن و مرد تعطیل فقط یه چیزی که نه زنه نه مرده, یعنی اصلا معنی نداره که باشه. حالا فمنیستا بگن زنه خوب به ما چه!). مثل » تک جنسی» / «جوانه زنی» / «دستگاه دو قسمتی جنسی» و . . .

خلاصه براتون بگم دنیا گلستان می شد!

شما جای خدا این همه قدرت داری که نمی دونی چیکارش کنی! فرشته ها هم که بهت حال نمیدن خسته کنندن همش خوبه خوبن دنبال مخ زنی همدیگه که نیستن. باید یه سرگرمی خوب واسه خودت جور کنی بخندی دیگه!

پی نوشت: مطلب رو که پست کردم پیش خودم فکر کردم شایدم دنیا گلستانه گلستانم نمی شدا! فکرش رو کردید این آدمای دوپا اگه 99.5 % از وقتشون رو صرف این قضیه نکنن و به چیزای دیگه بتونن فکر کنن می تونه چی بشه! من که یکم فکر کردم ترسیدم!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای جنسیت تعطیل!

  1. ايليا :گفت

    خیلی خوب بود . به نفع عمو قیلطر باف بود . دیگه سایتی فیلتر نمیشد !

پاسخی بگذارید

