تصمیم من

تا حالا شده از خودت بدت بیاد؟ شده از زندگیت اصلا رازی نباشی؟ شده که بدونی باید چیکار کنی اما اون کارو نکنی؟ نادون بودن بعضی وقتا خیلی خوبه, چون حداقل این بهونه رو داری که بگی «نمی دونستم» ولی دانایی باری رو به دوش آدم میزاره که نمیشه ازش فرار کرد. وقتی میدونیم کاره درست چیه ولی کاره اشتباه رو انجام میدیم یعنی چی؟

یعنی بی ارادگی, یعنی ناتوانی, یعنی نبود قدرت نه گفتن, یعنی بیچاره بودن

اینارو دارم از درد دلم به خودم میگم, از خودم شاکیم, ولی دیگه نه, دیگه نه, دیگه پایان من شروع دیگه ای رو رقم میزنه.

همیشه گفتم تغییر کردن فقط یک لحظه شکل میگیره, درست همون زمانی که تصمیم می گیری تغییری ایجاد کنی, اما تصمیم تنها زمانی معنی داره که با عمل همراه باشه!

تصمیم بگیرم و دست بکار بشم و عملیش کنم. این یعنی رضایت از خودم, و حداقل دست آوردش اعتماد به نفس برای خودمه

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای تصمیم من

  1. امید :گفت

    جالبه بعد از کلی وقت که این حس را داشتم امروز شروع کردم به برنامه ریزی برای زندگیم و به صورت اتفاقی این مطلب شما را در گودر دیدم خیلی بهم حال داد انگار این مطالب از زبان من نوشته شده بود.
    امید وارم که بتوانم تمام دانسته هایم را که از کتاب ها و تجربیات زندگی آموخته ام را در زندگی عملی کنم چون به قول شیخ اجل سعدی
    دو کس رنج بیهوده بردند و سعی بی فایده کردند یکی آن که اندوخت و نخورد و دیگر آن که آموخت و نکرد
    علم چندان که بیشتر خوانی چون عمل در تو نیست نادانی
    نه محقق بود نه دانشمند چارپاپیی برو کتابی چند
    آن تهی مغز را چه علم و خبر که بر او هیزم است یا دفتر
    .
    سجاد: دوست عزیزم, بار آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم. توام برای ما یه دعایی بکن!

پاسخی بگذارید

