رستگاری در شاوشنگ

هر زمانی که دنبال امید می گردم, هر زمانی که دنبال انگیزه ای برای زندگی توی این دنیای خسته کننده می گردم. دل تنگ دیدن بهترین فیلم مورد علاقم میشم. امشبم دوباره نگاش کردم. دیگه تعداد دیدناش از دستم در رفته.

بهترین فیلم از نظر من و همه ی آدمهایی که با دقت نگاهش کردن و ازش لذت بردند. فیلم شماره یک از تعداد دویست و پنجاه فیلم برتر دنیا از نظر سایت IMDB.com که توسط علاقه مندان از سراسر جهان رده بندی شدند.

رستگاری در شاوشنگ ( The Shawshank Redemption )

جمله های به یاد ماندنی زیادی از دیالوگ های این فیلم توی ذهنم دارم, اما این یکی رو همیشه و هر روز به یاد خودم میارم:

Remember Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies.

رد یادت باشه, امید چیزه خوبیه, شاید بهترینه چیزها, و چیزهای خوب هرگز نمی میرند.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای رستگاری در شاوشنگ

  1. bigane1361 :گفت

    امید، گاهی در شب تیره، چراغ روشنِ کلبه ایه که کسی توش نیست…
    .
    سجاد: امید به ما می آموزد اگر کلبه ای خالی بود و چراغی در آن روش, باید کمی صبر کنیم و امیدوار باشیم. ایمان دارم که صاحب کلبه خواهد آمد.

پاسخی بگذارید

