ببین چی باید بگی!

دوشنبه 4 اردیبهشت 1385

الان دوست دارم درباره ی خودم حرف بزنم هممون میدونیم که همه ی بزرگا میگن که خودشناسی بهترین علم برای هر کسی میتونه باشه  حالا به معنی این حرف میرسم.شما خودتون رو می شناسید؟!؟!؟
من که از ته دل میگم که خودمو نشناختم و بزرگترین اشتباهم تا حالا این بوده که فکر میکردم که خودم رو میشناسمولی همش فکری پوچ بود!!
حالا که به خودم اومدم خیلی از مدت عمرم رو از دست دادم ولی هیج کاری نکردم که قابل انجام دادن بوده انجام ندادم.چرا شو نمیدونم فکر کنم بخاطر این باشه که خودشناس نیستم شایدم خودمو خوب میشناسم ولی با خودم رو راست نیستم!؟ و هزار درده دیگه. ماکه تا حالا هیچی نشدیم نه درس خوندم نه تا حالا که ایناررو دارم مینویسم هنوز دیپلم نگرفتم تا ببینیم خرداد سال هشتاد و پنج چیکار میکنیم!.این همه عشقمون کامپیوتر و رایانه و این حرفا بود که حالا که میبینم ار اون فقط چت کردن و بازی و وب گردی سرم میشه نه چیزی که به دردم بخوره!؟! ولی چیکار میشه کرد نادون بودیم دیگه!؟ باور کنین وقتی به خودم میگم نادون کلی کیف میکنم.چون میدنم اشتباه کردم و باید جبران کنم تا یه چیزی بشم دیگه. فعلا که درس خوندن و دیپلم گرفتن تعطیل رفیق بازی که عمرا» ولگردی ابدا». ما که کلمون به سنگ خورد و بعد آدم شدیم شما آدم بشین و صورت سنگ نبینین.
میخام در اولین فرصت شروع کنم بخونم امتحانات و احدهای موندم رو که  باید توی خرداد ماه بدم تا اون موقه از حالا یه چهار ماهی وقت هست اگر خدا بخواد میخام برم دنبال گرفتن مدرک کامپیوتر و چیز یاد گرفتن و از این جور چیزا.. ما که از درس چیزی سر در نمیاریم واگه شد بعد از عید در اولین فرصت یه چند تا گلاس خصوصی بزنم تو رگ و برم سر جلسه پشت این واحدهای مونده رو به خاک بمالم.ایشالا.
پس رخصت

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

