جنس این طناب از چیست؟

شنبه سیزدهم خرداد 1385ساعت 13:36

امروز داشتم از سر کوچمون مثل همیشه میومدم که یکی از دختر های همسایمون رو که خوب میشناسمش رو دیدم.همش من به اون نگاه کردمو همش اون به من نگاه کرد همش من به خودم رسیدمو همش اون به خودش رسید من مو درست کردم و اون چارقد من پیرهنو در ست کردمو اون مانتو.تا به هم رسیدیم و خیلی ساده از کناره هم رد شدیم.
از این حرفا می خام به یه نتیجه برسم و یه چیزایی که توی مخم میگذره رو شروع کنم دربارش حرف بزنم.
حتما تا حالا چندین بار براتون پیش اومده که وقتی که به یکی از خانوما میرسید و اون به شما میرسید توی صورت هر دوتاتون یه چیزایی معلومه کاملا میشه احساس کرد که کلی با هم هیچی نداشه باشین رو در بایستی دارینو وقتی همدیگرو میبینین عرق میکنین (حالا هی بگو نه من که میدونم توی دلت چه خبره!!) تا حالا شده یه روز مثله امروزه من بشینین خوب دربارش فکر کنین که ببینین که چرا همچین حالتی پیش میاد.
بیشتر بحث من سر اینه که چرا دخترها بطرف پسر ها. و پسر ها به طرف دخترها کشیده میشن؟
تا حالا به دلایلی که میتونه وجود داشته باشه فکر کردین و به اینکه چرا با وجود این حالت ها همیشه این دو جنس از هم دوری میکنن یا لااقل میکردن؟
همه ما می دونیم که این وسط حتما دلایلی هست یعنی اگه بصورت منطقی بخای نگاه کنی همیشه برای یک کار و فعل همیشه دلیلی وجود داره و این موضوع هم جدا نیست و میشه به اون به صورت منطقی نگاه کرد که البته این موضوع در مورد خانوم ها بیشتر کاربرد داره که دلایلش رو در ادامه خودتون می بینید(البته فکر نکنید چون من یه پسرم اینطوری میگم فقط کافیه کمی منطقی باشید)
یه روز یه جایی خوندم که نوشته بود » پسر ها ازدواج می کنند تا به یک آرزویشان برسند ولی دختر ها ازدواج میکنند تا به تمام آرزوهایشان برسند » که البته خیلی قبولش ندارم ولی نمیتونم ردش کنم.
فکرش رو بکنید بعضی از این خانوم ها که البته تعدادشونم خیلی زیاده چه انتظاراتی از شوهر آیندشون دارن و چه چیزایی رو میخان یا بهتره بگیم چه آرزوهای دارند.
خوشگل .خوش تیپ .خوش هیکل . پولدار (دارای ماشین خونه و وسایل لازم و……) خو هزار تا از این چیزای دیگه .خلاصه کسی باشه که تمام چیز هایی رو که پدر و مادر بهشون ندادن  بهش بده .و نکته اینجاست که فرق های اینجا معلوم میشه. اونی که پدر و مادر پولداری داره  و از لحاظ مالی هیچ مشکلی نداره معمولا مشکل های خیلی خیلی زیاد عاطفی و روحی داره و اونی که از لحاظ مالی زیاد قوی نیست این مشکلات رو برای خودش ایجاد مکنه . کلی دلیل دیگه هم هست که نم من چیزی الان به ذهنم میرسه و نه اینکه دلم میخاد زیاد روده درازی کرده باشم
و اما آق پسر های نازنین اینا مه خودمم جزء اونا هستم دلایل خیلی متنوعی ندارن و یه فرق خیلی بزرگ میون دختر ها  و پسر ها وجودش اینجا معلوم میشه که پسر ها آرزوهاشون رو همون طوری که اون بالا گفتم آز دختر ها نمی خان البته اینم مثل همه ی چیزها درصد داره که میتونیم بگم درصد کسانی که اینجوری نباشن خیلی کمه.
پسر ها  میخان: زیبا. وفادار .خوش هیکل! .مهربون. عاقل! منطقی!! و با خانواده باشه!
(نگین اینا حرفای خودته من کلی دیدمو پرسیدم تا به اینا رسیدم) البته دلایل دیگه ای هم هست که بازم مخم نمیکشه
همون طوری که میبینید این وسط تفاوط خیلی زیاده به نظر من پسر ها با ازدواج کردن به فقط 2نفر(خوش و همسرش)فکر میکنن و لی دختر ها به همه (همه یهنی همه دیگه!) وپسر های بیپاره این وسط سهمشون 1 از همه میشه ولی دختر ها این وسط سهمشون 1 از 2 که خیلی بشتر از پسر هاست.
دیگه خودتون فکرش رو بکنید که چرا هر وقت از یک پسر می پرسی که آیا میخای ازدواج کنی همیشه یا مگه نه! یا فعلا نه!!!!! ولی دختر ها همیشه دنبال شوهر کردن هستن!
و حالا بریم سر اینکه بابا چرا اصلا این آقا پسر ها میرن ازدواج میکنن اوم با این شرایط سخت! اینم مثل بقیه  کارای ماها از چند حالت خارج نیست یا اون اجباری که خدا گذاشته یعنی غریزه ی جنسی و عشق پدر شدن (که این روزا این داره مالیده میشه چون دیگه به قولی راهو چاه رو یاد گرفتن .حالا هی بگین چرا نرخ ازدواج کم شده!) و یا اینکه واقعا عاشق میشن که من این حالت رو خیلی دوست دارم و به نظر من بهترینه ولی این عاشق شدن هم دلایلی برای منطق در خود داره(که این روزا این هم داره مالیده میشه چون عاشق میشه و کلی از طرف برای خودت بت میسازی و بعد از اینکه چند وقت باهاش بودی تازه میبینی اون خیالای که میکردی نیست و اینم مثل بقیست .من نمیخام بکم که اینم درصد نداره اینم درصد داره ولی خیلی زیاده.حالا هی بگین چرا نرخ ازدواج داره پایین میاد!!)
ویا کلی دلیل دیگه
این وسط میخام به یه چیزایی برسم
دوستان عزیز اول اینکه همیشه یه این حرف گوش بده! » تمام چیزهای رو که میشنوی و نصف چیزایی رو که میبینی باور نکن»
به نظر من که قبل از ازدواج طرف رو خوب بشنای یعنی چی یهنی اینکه بابا یکی دوتا سفر باهاش برو شرایط سختی رو بوود بیار تا اون رویه خودش رو بهت نشون بده و اون وقته که میفهمی اون واقعا کیه و اینه که مهمه این رو باید یادمون باشه که همه ی ما در شرایط عادی انسان های خوبی هستیم ولی چیزی که مهمه شرایط  غیره عادیه که میشه انسان ها رو شناخت و همسر آینده هم از این جدا نیست.
هیچ وقت دنبال گدایی چیزی از کسی نباشیم وبخاطر اون چیز برای کسی نباشیم مثلا غریزه جنسی پول شهرت قدرت وکلی حرف مفت دیگه
به خدا قسم می خورم که اگه انسان ها یه کم منطقی باشن خیلی از این ازدواج هایی که الان اطفاق میفته دیگه تموم میشه و خیلی از این نا مهربونی ها تموم میشه
پی نوشت:در مورد این جریان دوست دختر و دوست پسر رو هم اصلا بهتره حرفی زده نشه چون این اصلا از چند حالت ثروت و  شهرت و قدرت و شهوت خارج نیست و شاید این یکی از اون دالالی باشه که گفتم و پسر ها بطر اون کشیده میشن تا به شهوتشون برسن و دختر ها بطرفش میرن تا به ثروت و قدرت و همه چیز برسن! (و من به نمایندگی از پسر ها میگم که دختر هایی که این قسد رو دارن به هیچی نمیرسن. هی چیه هی چی) خانوم ها هم بهتره خودشون فکر کنن.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

