کنکور

سه شنبه شانزدهم خرداد 1385ساعت 16:3

امروز توی رادیو جوان شنیدم که درصد شرکت کنندگان در کنکور امسال 20% پسر و 80% دختره!!!!!  اینه آدم به فکر فرو میره که این وسط چه مشکلی هست در پسر ها چه مشکلی دارن  و یا واقعا در این کنکور چه مشکلی هست که پسرا شرکت نمی کنند.
ولی چیزی که مهمه اینه که  این رقم هر سال بیشتر به سمت دختر ها میره و  به جایی رسیده  که دولت کلی ترسیده و میخاد سهمیه بده به پسر ها ولی این صورت مسله رو پاک نمیکنه!  باید دید که بابا مشکل کجایت؟!
خلاصه اگه اینجوری پیش بره خیلی از دختر ها بدون شوهره با سواد میمونن(البته اگه بشه به سواد دانشگاهی گفت سواد نه مدرک) و این آدم رو میترسونه چون خانوم های زیاد عادت ندارن از خودشون تعریف نکنن و جلوی دهن خودشون رو بگیرن  و همه هم اینو میدونن که آقایون بیشتر ترجیح میدن که خانومشون برابر یا کمتر از خودشون باشه(البته من نمیگم منتقیه! اینو آمار میگه) و این باعث یه امری میشه که قبلانم در اون پست طناب! در موردش حرف زدم
آقا هی بگین چرا نرخ ازدواج کم شده و طلاق زیاد شده و شوهر نیست! از ما گفتن بود
پی نوشت:من خودم از اون درس نخونام ها! اینو قبلا گفتم. دلیله اینم که نمیتونم بخونم اینه که اصلا نمیتونم خودم رو راضی کنم که بابا درس به چه درد من می خوره( به خودا) .اینم میگن که نگین مخش نمیکشه من توی کلاس زبانمون که اتفاقا عشق من زبان خارجه هم هست شاگرد اولم اصلا هم درس نمیخونم(دیدی چه مخی دارم)
راستی اینم یادم افتاد که الان کلی خندیدم! یه روز توی چت با یکی از دختر ها در مورد این کنکورو درسو اینا  حرف میزدیم که من ازش پرسیدم  «بابا اگه شما دختر ها درس نخونین  یا اگه این کنکورو ور دارن چیکار میکنین»   اونم یه جواب داد که زیادم دور از نظر نبود برگشت گفت:
«یا شوهر میکنیم یا میمیریم!!!»  (واقعا چه تنوعی در هدفهای زنده موندنشون دارن!)

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

