هر آنچه باران به من گفت

نجشنبه پنجم مرداد 1385ساعت 17:38

هر آنچه باران به من گفت
ناله های شب سیاه بود
هر آنچه باران به من گفت
غصه های یک گم کرده راه بود
هر آنچه باران به من گفت
زمزمه های یک دل شکسته بود
هر آنچه باران به من گفت
سکون یک در خود نشسته بود
هر آنچه باران به من گفت
فریاد یک روانی بود
هر آنچه باران به من گفت
انفجار ناگهانی بود
هر آنچه باران به من گفت
گریه های یک جنگ زده بود
هر آنچه باران به من گفت
سوزش دل ماتم زده بود
هر آنچه باران به من گفت
مرگ پدر برای میهنش بود
هر آنچه باران به من گفت
زنی تنها, چشم براه همسرش بود
هر آنچه باران به من گفت
غم های سیاه یک آفریقایی بود
هر آنچه باران به من گفت
خون های فلسطین پر از تباهی بود
هر آنچه باران به من گفت
شیون زن عراقی بود
هر آنچه باران به من گفت
خاکستر روح یک افغانی بود
هر آنچه باران به من گفت
ضربه های باتوم برای آزادی بود
هر آنچه باران به من گفت
سیله های مامور آگاهی بود
هر آنچه باران به من گفت
ناله بود, غصه بود, غم بود
هر آنچه باران به من گفت
دیده های ذهن پاره ی اتللو بود

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای هر آنچه باران به من گفت

  1. soosan :گفت

    salam
    kheyli az matalebi ke baram mifrestin mamnoonam
    va mikhastam begam ye khorde khoshbinane tar be mozuat fekr konid
    merc
    .
    سجاد: خیلی خوشحالم که از مطالب وبلاگ من خوشتون اومده و اینکه دوستان خوبی مثل شما به اینجا لطف دارند باعث افتخار منه.
    منم با نظر شما موافقتم, همونطوری که اون بالای پست نوشتم این مطلب رو پجشنبه پنجم مرداد 1385ساعت 17:38 پست کردم در وبلاگ قبلیم, و الان دوباره این مطلب رو بعد از این مدت اینجا پستش کردم. اون موقع دیدم تیره تر بود و به لطف خدا توی این مدت تغییرات زیادی کردم. ولی با این حال به عنوان یک خاطره دوستش دارم

پاسخی بگذارید

