اعدام کنید

اصلا دوست ندارم وارد مسائل سیاسی بشم,حرفی هم که میزنم اصلا سیاسی نیست.

من کرد هستم و به کرد بودنم افتخار می کنم, خیلی وقت ها مثل همین الان که دارم می نویسم عصبانی هستم از دست این ملت ایران! خیلی دوست داشتم یه گروه عوضی بیکار پیدا میشد که مردم رو می کشت و بمب گذاری می کرد و خون دولتی هارو می ریخت و ادعای این رو داشت که تهران باید از ایران جدا بشه!

من نمی دونم چرا هرکی توی این کشور اعدام میشه همه دادشون در میاد, به درست و غلت بودنش کاری ندارم. توی درگیری های چند وقت پیش توی روانسر; سامان دوستم سرباز بود, خودش تیراندازی کرده بود, خودش کشته شدن دوستانش رو با چشماش دیده بود.

من چرا باید از اعدام شدن یک عضو از هر گروه تروریستی که خون مردم بی گناه رو می ریزه ناراحت بشم؟ چرا باید از آرمان کردستان بزرگ که فقط به نظرم یه حرف مفته دفاع کنم؟ چه اهمیتی داره که این مرزهای کوفتی توی این دنیا کدوم طرف خونه ی ما باشند؟ توی ایران بودن یا هرجای دیگه ای بودن چه فرقی به حال من و امثال من داره؟

امنیت خواستن چیزه زیادی نیست, اینکه هر جایی توی خاک کشورت بری, بدون اینکه حس بد و نا امنی بکنی; به نظر من بزرگترین هدیه ی دنیاست. دست من باشه هر کسی رو که به هر انسان آزادی چپ نگاه کنه اعدام می کنم!!

مردم شهر و استان من هستند که سالهاست که با انواع و اقسام گروه های تروریستی آشنا هستند و خون رو در میان سرزمینشون می بینند, بهانه, کرد بودنه. ولی همه ی ما می دونیم که این همش چرت و پرته, توی این دنیا همه دنبال قدرت برای خودشون هستند. اصلا برای شخص من مهم نیست که قدرت دست کی باشه, من فقط آرامش و شادی برای مردمم می خام.

کاش یکی پیدا می شد چهار نفر رو توی این جاده ی چالوس سر می برید تا مردم تهران می فهمیدن خوشحالی از اعدام شدن برخی انسان ها هم می تونه معنی داشته باشه!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای اعدام کنید

  1. سوسن :گفت

    دوست عزيز
    توي ايران وقتي يك كرد جرمي انجام بده جرمش ده برابر حساب ميشه.
    تهرانيها از اعدام هيچ كس مخصوصا هيچ كردي خوشحال نشدند مخصوصا فرزاد كمانگر. هنوز هم باورم نميشه. نميدونم چرا فكر ميكني خوشحال شدند. صدا و سيماي جمهوري اسلامي رو بايد درشو گل گرفت كه همه مردم رو با هم دشمن كرده.
    اين دادگاهها هر حكمي دلشون بخواد ميدند و معلوم نيست جرم چيه. هر كس رو دلشون بخواد اعدام ميكنند.
    .
    سجاد: ممنون دوست عزیز بخاطر همدردیتون. راستش عصبانیت من موقع نوشتن این مطلب بیشتر از این جنبش مثلا سبزها بود که اگه لازم باشه از همه ی آدم کشهای دنیا هم حمایت می کنند تا حماقت و نادونی خودشون رو ثابت کنند!

  2. ريحان :گفت

    فكرنكنم كسي از اعدام يك تروريست واقعي آدم كش بمب گذار ناراحت بشه
    مردم از تجاوز و زهره چشم گرفتن و سهراب كشي رنج مي برند

پاسخی بگذارید

