منه وبلاگ!

نمی تونید تصور کنید وقتی چند وقت پیش اومدم به وبلاگم سر زدم و دیدم فیلتره چه حاله بدی داشتم! کاره اشتباهی نکرده بودم که مجازات بشم, وقتی دیدم که کلا وردپرس فیلتر شده, یکم خیالم راحت شد.

بعدا به این فکر کردم که چرا اینقدر از این اتفاق ناراحت شدم, این یه وبلاگ. می تونم هزاران وبلاگ دیگه داشته باشم. ولی وقتی خوب فکر کردم دیدم این وبلاگ منه و برای من زندگی می کنه و من برای این وبلاگ. پس بهترین و خاص ترین وبلاگ دنیاست برای من.

به قول آنتوان اگزوپری توی کتاب «شاهزاده کوچولو»: «چیزی که اصل است, پنهان است»

ارزش واقعی چیزها به زمانیه که برای اونها صرف کردیم, به عمریه ی که با اونها بودیم, به خاطراتیه که با اونها داشتیم.

درس و دانشگاه تموم شده ولی زندگی ادامه داره, پس این وبلاگم ادامه خواهد داشت. من برگشتم!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

