در شرح حال فارسی۱ ها

از آقای حسن عباسی خیلی خوشم میاد! دیشب که برنامه ی «دیروز امروز فردا» رو می دیدم. از اول تا آخرش لذت بردم.

می دونید چرا؟

داشتند همون حرف هایی رو میزدند که من همیشه می گفتم!

ما کلا ماهواره رو یک سالی هست که جم کردیم, خونه ی خواهرم که ماهواره دارند هم بعد از کلی حرف های فلسفی بنده و دامادمون به این منجر شد این «فارسی 1» از همون اول حذف شد, خوشحالم یه برنامه ی خوب مثل این پخش شد.

شما هم حتما مثل من با خانم های طرفدار آزادی زنان بحث در مورد حجاب داشتید؟ کسانی که برای شما مهم بودند؟

یه راهکار ساده برای بیدار کردن, خانوم مورد بحث شما و جمع کردن بحث پیشنهاد میدم: از ایشون بپرسید, چرا وقتی یک جنس مذکر اونجوری (هم من می دونم هم شما که چجوری) به شما خانوم ها نگاه می کنه, روسری تون رو درست می کنید؟ موهاتون رو  زیر روسری می کنید, پاهاتون و اگه معلوم باشه قایم می کنید؟

من که به هر دختری که معرفت و وجدان داشت زدم, پودرش کرد!

همه ی خانوم ها بهتر از ما میفهمد, درک می کنند نگاه های مردان رو. خودشون ارزش بالای وجود زنانه رو درک می کنند, می دونند که حجاب به چه دردی می خوره.

ما باید یاد بگیریم که به خودمون و شخصیت خودمون احترام بزاریم. چرا باید هر مزخرفی که هر فرد مزخرفی از هر جای مزخرفی تحول ما داد به سادگی بپذیریم و وقت گرانبهای خودمون رو صرفش کنیم.

این حرف ها فقط شروع بود میخام بیشتر در این مورد حرف بزنم و عقایدم رو بیان کنم. اولینش اینکه مردی که به خانواده و امنیت اون احترام بزاره, هرگز اجازه نمیده که حیا و حرمت, تحت هیچ شرایطی فراموش بشه.

این نوشته در خانواده ارسال شده و با , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

