بازده

بالاخره تمامی انتظارها به پایان رسید و من موفق به خرید یک عدد کیبورد شدم. خیلی ازش خوشم اومده؛ معمولا خیلی سریع تایپ می کنم و این کیبورد بهم توی این کار خیلی حال داده؛ خدای دمش گرم.

از آخرین خریدم برای کامپیوتر یک سالی میگذره؛ موس رو بعد از منفجر شدن, مجبور شدم عوض کنم. من کلا آدمی هستم که, تا وقتی یه وسیله می تونه کار کنه ازش استفاده می کنم, معمولا میگم دلیلی نداره وسیله ای رو که داره درست کار می کنه رو عوض کرد!!

اما, امروز داشتم به این فکر می کردم؛ وقتی یه وسیله ی جدید می تونه اینقدر به آدم بازدهی و کارایی بده حتما باید اون رو بدست آورد. هیچی نداشته باشه, یک خوبی داره؛ شما از کاری که در حال انجامش هستید بیشتر و بهتر لذت می برید.

مخلص کلام اینکه برای کارایی بهتر باید ابزار کار بهتر رو در اختیار داشت, برای پیشرفت کاری در هر ضمینه ای از جمله وبلاگ نویسی؛ باید برای بازدهی خودمون ارزش قائل باشیم. برای یک بازدهی بهتر باید محیط کاری راحت تر و مفید تری رو برای خودمون فراهم کنیم. باید به این انگشت های بیچاره یک ذره محبت کنیم دیگه!

چه چیزی باعث افرایش بازده شما میشه؟ یک لیوان چای؟ خرید کلیبورد یا موس جدید؟ رفتن به جای جدید؟ انجام دادن کارهای جدید؟ شروع کردن ورزش مورد علاقتون؟

هر کاری هست مهم نیست که چقدر هزینه برای شما خواهد داشت نتایجی که به دست خواهید آورد در مقابل هزینه ها خیلی ناچیز خواهند بود. هر کاری که هست شک نکنید, فقط انجامش بدید.

پی نوشت: نمیدونم چرا موقع تایپ کردن مدام یک اشتباه رو تکرار می کنم. وقتی میخام بنویسم”برای” می نویسم “باری”

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

