پس مَرا دیدند!

آقا چطور شده که فید من در فید برنر 16 لایک در لایکخور.کام داره؛ اما فید اصلی وبلاگم 62 عدد لایک!

.

پی نوشت: خدایا دارم شاخ در میارم! همیشه در حال اشک ریختن بودم که آقا چرا وبلاگ منهِ بیچاره اینقدر کم دنبال کننده داره؛ بعد از اینکه مطلب خط قبلی رو تایپ کردم, کنجکاو شدم که فید اصلی وبلاگم رو در گودر اضافه کنم و با استفاده از Details در داخل اون ببینم تعداد دنبال کنند های فید چقدره.

وقتی که اینکارو انجام دادم دیدم که در حال حاضر 520 دنبال کننده در اونجا دارم!!

باید اعتراف کنم که داشتم شاخ در میاوردم! فید من در فیدبرنر همیشه تعداد خیلی کمتری رو نشون میداد, در حال حاضر عدد 94 رو نشون میده. جمع که بکنیم می بینم 614 نفر منو دنبال می کنند که واقعا باعث افتخار منه.

از همه ی دوستان ممنونم, امیدوارم که لیقاقتش رو داشته باشم. همینجا از دوستان دعوت می کنم که به من در رابطه با بهتر شدن سطح مطالب وبلاگ کمک کنند. انتقاد ها و پیشنهاد های شما بسیار سازنده و دلگرم کننده خواهد بود.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای پس مَرا دیدند!

  1. Hamed Valiolahi :گفت

    😀

  2. حسنا :گفت

    اصولا کرمانشاهی ها کلی طرفدار دارن … مرسی از اینکه به نوشتن امیدوارم می کنی…

  3. آرمان :گفت

    اگه همه فیدهای وبلاگ رو به لایک خور معرفی کنید مجموع بازدید کنندگان شما رو به حساب می آورد. یعنی به خوبی متوجه می شود که وبلاگ شما چند فید مختلف دارد. مثلا مال من سه فید متفاوت دارد. البته لایک های روی فیدهای متفاوت به هم ارتباطی پیدا نمی کنند اما لایک خور در مجموع همه آنها را به حساب وبلاگ شما می گذارد.

پاسخی بگذارید

