مکاتبه با دکتر شیری

بعد از گذشت مدت زمان زیادی هنوز یکی از مطالب وبلاگم که در مورد دکتر علی رضا شیری نوشتم خیلی طرفدار داره, توی این مدت خیلی از دوستان کامنت گذاشتند و از من تقاضای کمک کردند و یا به اشتباه من رو در ارتباط با ایشون فرض کردند. من هم مثل شما از طرفدارهای ایشون و دنبال کننده ی مطالبشون هستم پس نمی تونستم تاثیری در چگونگی ارتباطه شما با ایشون داشته باشم.

دکتر عزیز در یکی از مطالب جدید وبلاگشون در مورد چگونگی ارتباط از طریق پست الکترونیک با خودشون توضیحاتی دادند که برای راحتی دوستان در اینجا آوردم, که امیدوارم به شما کمک کنه. منبع اینجا

لطفا توجه فرمایید

اگر قصد مطرح کردن سوال با دکتر شیری دارید به نکات زیر توجه بفرمایید

۱- سوالات خلاصه و و فقط به فارسی بررسی میشوند

۲- سوالات را در فایل ضمیمه نفرستید. در خود ای میل بنویسید و ارسال بفرمایید و اگر در پاسخ دمتر جوابی داشتید لطفا در ادامه همان نامه  قبلی اضافه شود

۳- پاسخ شما بین یک تا ۲ هفته طول میکشد. اگر سریعتر پاسخ گرفتید قاعده نیست.

۴- اگر هیچ جوابی ظرف ۲ هفته دریافت نکردید احتمالا نامه شمانرسیده است.

شما از طریق پست الکترونیک ایشون میتونید نامه ی های خودتون رو به دست ایشون برسونید:

dr@doctorshiri.com

به شما پیشنهاد می کنم که مطالب آموزنده ی وبلاگ ایشون رو دنبال کنید www.doctorshiri.com و دست آخر اینکه, فید مطالب وبلاگ دکتر شیری رو دنبال کنید. از اینجا

این نوشته در عمومی ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای مکاتبه با دکتر شیری

  1. علیرضا شیری :گفت

    فقط خواستم تشکر کنم به خاطر عشق بی دریغتون به مردم

    • سجاد :گفت

      باورم نمیشه که شمارو اینجا می بینم. قدم به روی چشم ما گذاشتید دکتر عزیز. من ارادتمند شما هستم.

پاسخی بگذارید

