کلید های میانبر گوگل ریدر

کلی گشتم تا بالاخره تونستم کلید میانبر گوگل ریدر رو که احتیاج داشتم پیدا کردم. خیلی وقت پیش یک جایی خونده بودم ولی یادم رفته بود چی بود. باید از زهرا اچ پی تشکر کنم که کارم رو راه انداخت.

من دنبال کلید میانبر برای تمام صفحه دیدن پست ها در گوگل ریدر بودم, که برای این کار کافیه که در گوگل ریدر کلید «F» رو فشار بیدید. برای باز و بسته شدن منوی گوگل ریدر هم می تونید از «U» استفاده کنید؛ و از همه مهم تر برای دیدن لیست تمامی کلید های میانبر از ترکیب  شیفت و دکمه ی علامت سوال روی کیبرد استفاده کنید Shift + ?

پی نوشت: این همه وقت صرف کردم یه F زدن که این همه مکافات نداشت!

این نوشته در آموزش ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

