مرگ بر فیلترینگ درود بر وردپرس!

آقا ما اومدیم با خودمون گفتیم خوب تو که اینقدر ادعای وطن پرستی و از این صحبت‌ها داری و همش داری از این سرویس‌‌های وبلاگ ایرانی بد می‌گی٬ برو یه سری بزن ببین توی این مدتی که ازشون درو بودی چقدر پیشرفت داشتند؟!!؟!

چشمتون روز بد نبینه! افسردگی گرفتم. همرو تست کردم بعد کلی سال٬ این سرویس‌های ما همونایی هستن که پنج یا شیش سال پیش بودند. هیچ دیشرفت خوبی توی بهتر شدن کیفیت کارشون نداشتند. هنوزم انگار داری به یه صفحه‌ی پرینت شده نگاه می‌کنی وقتی وبارد این سایت‌ها میشی!

با خودم گفتم بابا خوب چه کاریه٬ این همه ملت روی هاست و دامنه‌ی خودشون می‌نویسن خوب توم برو یکی واسه‌ی خودت بگیر! در این راستا رفتم و گشتم و گشتم٬ بازم دست از پا دراز تر برگشتم. اول هزینه که زیاده و باید همش پرداخت کنی و همش بروز کنی و همش نگران باگ و هک و قدیمی شدن و هماهنگی با فناوری‌های بروز دنیا باشی. از همه مهم تر شبکه‌ی اجتماعی نبودن و کاهش ارتباط با سایر وبلاگ‌ها و بلاگرها.

دست آخر با خودم گفتم٬ فیلتره که فیلتره! بزار ک.  . . خودشون رو پاره کنن. ما که از هفتاد دولت آزادیم. عمراً دست از این وردپرس دوست داشتنی خودم بردارم!!

پی‌نوشت: حالا بازدید وبلاگت از روزی ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر شده روزی ۱۰ تا ۲۰ نفر که اشکالی نداره! مهم اینه که آدم مرد باشه!

هممممممم. بله بله! کیه؟! کیههههههههههه؟

این نوشته در عمومی ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای مرگ بر فیلترینگ درود بر وردپرس!

  1. پیشنهاد می دهم از دامین های رایگان به وبلاگت بچسبونی

    مثل:.co.cc

  2. ایلیا :گفت

    سلام رفیق شفیق عزیز همشهری🙂
    خوبی ؟
    فیلتر شدنت مبارک 🙂
    اگه خواستی نگاهی هم به bloghaa.com بنداز🙂
    هم وردپرسه هم وطنیه هم همشهریه😀

پاسخی بگذارید

