چهارشنبه سوری و بازداشت دوست ما که لیدر شورش شد!

می‌گفت دیشب توی نوبهار حدود ۴۰۰ نفر رو گرفتن(شایدم کل کرمانشاه این عدد بوده)

«ج» و «ر» رو با هم گرفته بودند٫ بخاطر اینکه توی ماشین توی نوبهار با گوشیش فیلم گرفته بود. با اینکه آزادش کردن گوشی هردوشون رو بُردن

می‌گفت اونجا همرو جمع کردند ازمون پرسیدند که: «کدومتون دانشجویین»

گفت٬ منم با خودم گفتم حتما کلاس داره برامون خوبه! گفتم من دانشجوم٬ چند نفر دیگه هم بعد از من دست بلند کردند

بعد یارو یه نگاهی به ما انداخت و گفت:

«پس شما لیدرشونین!!»

این نوشته در کرمانشاه, تامل, سیاست ارسال شده و با , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای چهارشنبه سوری و بازداشت دوست ما که لیدر شورش شد!

پاسخی بگذارید

