خداحافظی

چند وقتی هست یک جای دیگه می‌نویسم.

دلم برای اینجا تنگ می‌شه٬ الانشم شده.

ولی چاره‌ای نیست٬ این انتخاب خودم بود. همونطور که اگه انتخاب می‌کردم اینجا می‌موندم

روزهای خوب بدی رو با این وبلاگ گذروندم٬ خاطرات تلخ و شیرین

دوستان خوب

یه جایی یه وبلاگ می‌نویسم به یه اسمی. من هنوز هستم. همین دوروبرا ولی وبلاگم جاش عوض شد.

خودمم عوض شدم٬ زمونه سخت گرفت

همتون رو دوست دارم. شاید وبلاگم رو دوباری پیدا کردید٬ شاید باز اون وبلاگم دوست شدید

همتون رو دوست دارم

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای خداحافظی

  1. pegah :گفت

    sajaaaad!
    where r u?
    where is your new blog?
    send me the adres plz,
    im waiting,ok?
    thanks.
    oh,one more thing,im not that much depress any more,i thought it may be a good news for u.
    bye for now

  2. ایلیا :گفت

    وبلاگ جدید ؟ آدرس بده آقا ما رو بی سجاد نکن

پاسخی بگذارید

