من میدانم پس هستم

آنکس که بداند و بداند که بداند / اسب خرد از گنبد گردون بجهاند

آنکس که بداند و نداند که بداند / بیدار کنیدش بسی خفته نماند

آنکس که نداند و بداند که نداند / لنگان خرک خویش به منزل برساند

آنکس که نداند و نداند که نداند / در جهل مرکب ابدالدهر بماند

( ابن یمین )
.

از وقتی که به دنبال راز بودم, هرچقدر ازش گذشته بیشتر بهش اعتقاد و اعتماد پیدا کردم. این تجربه رو در وبلاگم مطرح کردم چون اطمینان داشتم که عزیزانی رو به خودم جذب می کنم. اطمینان داشتم که روی زندگی کسانی تاثیر خواهم داشت که ممکنه هیچوقت توی زندگیم حتی ندونیم کیا بودند, و همین منو خوشحال می کرد. به جرات می تونم بگم که اولین منبع توی اینترنت که می شد توش فیلم راز رو پیدا کرد وبلاگ من بود. بارها توی چندین سایت دیدم که از وبلاگم کپی کرده بودند و قرار داده بودند که بیشترشم بدون منبع بود! هربار که میدیدم سایتی اینکارو کرده خیلی خوشحال می شدم. خوشحال بودم که کارم داره ثمر میده!

چندتا کامنت داشتم که امروز منو به اینجا رسوند که بفهمم که به هدفم رسیدم. دوستی گفته بود که بعد از دیدن فیلم همیشه به وبلاگم سر میزنه. دوستی گفته بود که رنک وبلاگم 8 شده!! خودم تا الان نمی دونستم! گفتن این چیزا منتیه از خداوندی که اراده رو برای ما آفرید بر من, و یک شادی, که با ایمان برای شما تجربه ی خودم رو بگم, بگم که خوشحالم که وبلاگم برای دوستانه نادیدم حس های خوب و شادی های خوبتر آفریده.

راز رو یاد بگیرید و بهش عمل کنید, شکر گذار باشید دوستان من, به کسانی که دوستشان دارید شناختن راز رو هدیه کنید, بی هیچ دلیلی به خدایی که در این نزدیکست اعتماد کنید, شاد باشید. پرواز رو به خاطر بسپارید. روزی با همین دستان و پاهای بی پرمان پرواز می کنیم, قول میدم!!

دربارهٔ Sajad Jalilian

Software Developer
این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

بیان دیدگاه