قانون جاذبه و آنچه دلم می خواهد

امشب از شبکه ی چهار برنامه ی سینما ماورائ دوباره مستند «راز» رو نشون داد. با اینکه قبلا دیده بودم ولی هنوز برام کلی تازگی داشت و موقتی داشتم نگاش میکردم احساس خیلی خوبی داشتم خلاصه اینقدر انرژی توی وجودم داشتم که نمی تونستم بشینم روی پنجه های پام نشسته بودم و بعضی وقتا هم سر پا وایساده نگاه میکردم. این مستند به کلا در مورد افراد واقعی و موفقیت های واقعی ساخته شده و سعی در این داره که به ما یک راز رو بگه

چه رازی ؟ اینکه هر چیزی رو که ما توی ذنمون داشته باشیدم برای ما اتفاق می افته خوب یا بد زیشت یا زیبا بزرگ یا کوچیک. اگه به چیزی فکر کنیم اون برامون اتفاق می افته در این شک نباید کرد. من واقعا به این راز ایمان دارم ولی از مسیر اصلی خودم دور شده بودم! نمونش همین پست قبلی من که عکس اون پسر بچه آفریقایی رو دیدم و بالای وبلاگ گذاشتم. الان فهمیدم اگه نخام دباره اینجور صحنه ای رو ببینم باید . به پسر بچه های شادی فکر کنم که با خوشحالی دارن توی صاحل دریا شنا بازی میکنن و می خندن و بطرف پدر و مادرشون می دون. بله راز یعنی این از همین الان تصمیم خودم رو گرفتم. ذهنم رو آماده می کنم و یاد می گیرم که فقط به خوبی ها فکر کنم و فقط خوبی ها رو در باره ی جهان اطراف و خودم ببینم و اطمینان دارم که این خوبی ها باری من اتفاق خواهند افتاد.

اول تصویر سر برگ وبلاگ رو عوض می کنم. اسم وبلاگ رو همه می خام تغییر بدم. فکرش رو که می کنم می بینم دل تنگی نخوهم داشت که دلم بخاد ازش چیزی بگم.می خام بزارم «آنچه دلم می خواهد» و این سعنی عمل به راز خودم.از این به بعد سعی می کنم که توی وبلاگم این قانون جاذبه و راز رو به کار ببرم . دوست دارم وبلاگم رو همه بخونن دوست دارم که همه از وبلاگم لذت ببرند دوست دارم همه منو دوست داشته باشند دوست دارم همه منو بهترین بدونند دوست دارم همه به من احترام بگذارند و بخاطر همه چیزی که الان دارم شکر گذار هستم . بخاطر جهانم و اطرافم و دوستانم و بخاطر اینکه من جای خیلی ها نیستم بخاطر اینکه من هستم . بخاطر اینکه الان سیر هستم بخاطر اینکه پای کامپیوترم هستم . بخاطر اینکه تو این مطلب رو می خونی. بخاطر اینکه آینده ی خوبی رون خواهم داشت.

امیدوارم که شما هم راز رو درک کنید و سعی کنید که بکار ببریدش . آخر مستند یه سایت معرفی کرد» www.thesecret.tv» که می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر بهش سر بزنید البته باید انگلیسی بلد باشد. اینقدر برای نوشتن این پست عجله داشتم که هنوز در این مورد هیچ جست و جویی توی اینترنت انجام ندادم . چیز های جدید رو در اولین فرصت به این مطلب اضافه خواهم کرد.

برای دانلود فیلم به اینجا مراجعه کنید

دربارهٔ Sajad Jalilian

Software Developer
این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

56 پاسخ برای قانون جاذبه و آنچه دلم می خواهد

  1. N2 :گفت

    سلام ممنون از مطلبتون
    من این مستندرو از جای دیگه دانلود کردم دیدم بالاش ادرس شما رو نوشته و اومدم اینجا
    یه سؤال!!
    مستند راز2 رو هم دارید؟؟میشه بذارید؟؟اخه تو اینترنت دیدمش ولی نتونستم دانلودش کنم
    میشه؟؟!!!!

  2. lolita :گفت

    salam
    khahesh mikonam dar morede estefade ghanon raz wase man ham tozih bedin kheyli delam mikhad ke manam estefadeh konam
    mamnoon misham age jawab bedin

  3. شیما :گفت

    این قانون فوق العاده ست .فقط کافیه از صمیم قلب باور کنی .همه چیز خود به خود جور میشه من چندین بار تجربه داشتم

  4. شونز :گفت

    سلام دوستان.صادقانه بگم مذهب شیعه راقبول ندارم!برای دوستی که ازیه شخص مذهبی سوال کرده بود!خدوانددرقران میفرماید:انسان خلیفه(جانشین)من برروی زمین است،پس انسان دارای قدرت خلق کردن است@این قدرت که ماداریم همان چیزی است که ما رااشرف مخلوقات کرده است وماراازموجودات دیگرتمایزبخشیده و آن چیزی جز»نیروی فکر»نیست ودراحادیث هست که یک دقیقه تفکر(مثبت)ازصدسال عبادت افضل تراست ودرثانی بهشتی بودن وجهنمی بودن فقط به خودشخص برمیگردد و به تصمیمات شخص که درزندگی میگیرد،انسان دارای قدرت سازندگی است.درقران آمده که همه چیزتسبیح گوی خداوندهستندو دانشمندان کشف کرده اندکه همه موجودات ،جمادات،نباتات و….حتی نوشته هاموج دارندوبریکدیگرتاثیرمیگذارند.انسان یک قدرت خدایی البته درحد این جهان ومحدوددارد،بی خودنیست که خداوند پس ازخلقت آدم به خودش آفرین گفت،مهم نیست که چقدرمابه قدرت خودمون واقفیم مهم اینه که این قدرت راداریم ودر هر حال مسئول افکاروهمانااعمال خودهستیم،اینکه یکی تقاضای باران کندودیگری نکند چه اتفاقی می افتد؟همه چیز به اخلاص شخص بستگی دارد درضمن رسیدن به خواسته هابه مسلمان وکافربودن شخص بستگی ندارد،همان طورکه یکی درکلیسادعامیکند،یکی در معبدبودایی پیش مجسمه دعامیکنددرحالی که خداراقبول ندارد،یکی پیش یک شخص که ازدنیارفته توسل میکند،ویکی فقط یکتاپرست است وخداوندرابزرگترازآن میداندکه باپادشاهان زمینی که نیازبه واسطه وتوسل دارندمقایسه نکند،طبق شواهدهمه این افرادبه خواسته خودمیرسند!پس درست است قانون جذب وجوددارد،ولی شیطان درکمین است که ماراگمراه کند،خداونددرقران میفرمایدهرکس برمن توکل کندبرای او من کافی هستم،توسل برخداوندبزرگترین عبادت وعین یکتاپرستی است، بزرگان ازدنیارفته رابه نیکی یادکنیدولی به آنهاتوسل کردن معنی نداردشایدبزرگترین آزمایش ماهمین باشد.پس باتوسل به خداونددنیاوآخرت خودرا آباد کنید.این هم ایمیل من sabur_0000@yahoo.com‎که باکمال میل سوالا ت شمابرادران وخواهران شیعه راجواب خواهم دادتاخودمقایسه کنید وقضاوت باخودشما.

  5. هاشم :گفت

    سلام جواب میده در سطح تیم ملی
    فقط بقیه 80 دقیقه اش کجاست
    فیلمش نصف شده مال شبکه چهاره شما بقیه اشو دارید

    • سجاد :گفت

      هاشم جان راستش رو بخای منظورت رو از نصف شدن فیلم نفهمیدم! این فیلمی که ما توی اینجا داریم کامله٬ فقط ۹ بخشه که باید دانلود کنید و به ترتیب نگاه کنید.

  6. soheil :گفت

    سلام به دوستان من چند سالی هست که دارم راز رو تدریس میکنم انواع انرژی درمانی رو کار کردم مثل ریکی در حال حاصر دارم راز رو تدریس میکنم هر کسی مشکلی داشت میتونه به من ایمیل بزنه تا کمکش کنم ولی در مورد راز فقط میگم باید خواستن رو با تلاش یکی کرد حتما میرسی به هر چه که میخوای امید وارم هر به ادمهایی که راز رو میفهمن بیشتر شه.
    soheilmoshi@yahoo.com

    • سام :گفت

      سلام میخواستم بدونم چه جوری میشه ذهن رو به سمت افکار مثبت هدایت کرد متشکرم سام

  7. mahsa :گفت

    سلام من از وقتي با اين قانون اشنا شدم وبهش ايمان اوردم کم کم دارم به چيز هايي که دوسشون دارم مي رسم حتي زود تر از اين که فکرش را هم بکنم .وقتي اين قانون رو با تمام وجودت باور کردي اتفاقاتي رو مي بيني که تاکيد بر اين قانون است .اگه واقعا باور کرده باشيد به راحتي مي فهميد تمام دعا ها وعبادات وقران ما تاکيد بر اين قانون است مثلا سوره ي الرحمن در اصل شکر کردن از نعمت هاي خداست که خود اين يه قانون جاذبه است اينم براي شيدا جون (خواستن توانستن است)

  8. یه دوست :گفت

    سلام خواهش میکنم جواب منو بدید
    من خیلی دل میخواد با همسر دلخواهم اشنا بشم ولی نتونستم ازتون خواهش میکنم راه حل دقیقشو بهم بگید از دوستان هرکی میتونه راهنماییم کنه ازش ممنون میشم

  9. مهران :گفت

    بزرگ و پیروز باشیی.وبلاگت هم حرف نداره.

  10. زهره :گفت

    الان تمام نوشته های شما دوستان رو خواندم، در جواب بعضی از دوستان خواستم بگم که به نظر من در فیلم راز کفر گفته نشده، نیرویی برتر وجود داره که به ما پاسخ میده چه اشکالی داره من به اش بگم من برتر، یا تو بگی خدا، یا هر چیز دیگه؟ مهم اینه قلب من آینه تمام نمای آن باشه و این منو شاد کنه و راضی، مطمئن باشید کسانی که بتونند همچین حسی در قلبشون داشته باشند نیازی به ضرر رسوندن به دیگران ندارند و نفعشون به دیگران میرسه، و اصلا وقتی برای من ثابت شده چرا باید ردش کنم چون برای دیگری ثابت نشده، مگر هزار تا حرف و حدیث دیگه رو که به خورد ما از بچگی دادند برامون ثابت شده بود؟!!!!!!!!!!
    به دوستان عزیزی که تازه با این موضوع اشنا شدند اولاً تبریک میگم و اگر نتونستند هنوز از بکارگیری این راز نتیجه بگیرند توصیه میکنم ایمانشون رو از دست ندهند و بارها و بارها این فیلم رو ببینند تا تمام نکات بکارگیری این قانون رو درک کنند و بتونند اجرا کنند. باور کنید جهان هستی برای خوشبختی ما بنا شده پس در رسیدن به خوشبختی تلاش کنیم و به پاس شکرگزاری در خوشبخت بودن دیگران سهمی داشته باشیم.
    .
    سجاد: از لطف شما به این وبلاگ و نظرات و حرف های شنیدنیه شما خیلی ممنونم زهره خانوم, امیدوارم هر روز در بکارگیری این راز و زندگی بهتر خودتون موفق تر و پیروز تر باشید

  11. زهره :گفت

    تبریک میگم شما بقول آقای امید موفق شدید تا افرادی رو به خواندن وبلاگتون جذب کنید، من تجربه استفاده از قانون جاذبه رو دارم و میخوام بگم واقعاً عمل میکنه بشرطی که شما صادقانه در وجودتون احساس خوشحالی داشته باشید از آنچه که میخواهید، باور کنید که انچه میخواهید را در حال حاضر دارید و به سوی شما در حرکت است فقط کمی زمان نیاز دارد تا خود را به شما نشان دهد پس با شادی به استقبال خواسته هایتان بروید.باور کنید که مهمترین و بارزش ترین چیزی که من در زندگی دارم را با بکارگیری این قانون بدست آورده ام . دوستانی که در این پست پیام نوشتید ممنون از همه شما.

    • سجاد :گفت

      ممنونم, امیدوارم موفق و پیروز باشید

      • reza :گفت

        slalam zohre khanom haletoooon khooobe? man chand vaghti hastesh ke daram dar mored in raz tahghigh mikonam amma hanoooz be natijeii naresidam ke mano ghane kone va tasmim gereftam khodam malan tajrobe konam amma nemidonam che joori in razo tajrobe konam . azatooon mikham mano tooo in zamine rahnamaeee konid. azatoon mamnooonam

  12. حمیده :گفت

    یه چیزی که واقعاً از شسر در نمی آرم اینه که چرا به هر چیزی که فکر می کنیم بهش نمی رسیم.
    به نظر من قانون جاذبه همیشه جواب نمیده . من خیلی وقته که به یه موضوع فکر می کنم تا بهش برسم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده البته شاید مصلحت خدا اینه که بهش نرسم .ولی اینطوری که ادم از این زندگی ناامید میشه …

  13. zer0 :گفت

    آموزش عملی کردن قانون جاذبه در زندگی روزمره
    اگر میخواهید تأثیرات قانون جاذبه را در زندگی خود مشاهده کنید ابتدا باید به آن باور داشته باشید.
    سپس باید آن را به صورت عملی در زندگی خود بکار ببندید.
    پس قدم به قدم همراه شوید.
    وبلاگ آموزش بکار بستن قانون جاذبه در زندگی روزمره
    http://ghanunejazebe.blogspot.com/
    اگر مایل به همکاری هستید باعث افتخار منه.
    و اگر میابل به تبادل لینک هستید حتما خبرم کنید.
    با تشکر فراوان از شما.
    بدرود.

  14. ستاره :گفت

    سلام . سال نو مبارک . ممنون به خاطر مطالب امید بخشتون . اما مشکل من اینه که علی الرغم تلاش و تفکر مثبت که از دوران کودکی داشتم او همجنین زندگی ظاهرا موفق اما الان دو سه سالی است اینقدر اوضاع بدی پیدا کردم که تقریبا امید به زندگیمو از دست دادم .
    جرا با اینهمه امید و تفکرات مثبت کارم به اینجا شیده و به هیچکدوم از ارزوها م نرسیدم .
    اگه کمکم کنید ممنون میشم
    سجاد:ستاره خانم عزیز امید داشتن و خوش بین بودن کافی نیست, کل حرف های ما بر سر ایمانه, ایمان یعنی اینقدر به چیزی اعتقاد داشته باشی که غیر از اون اصلا برات هیچ امکانی نداشته باشه
    به خدا ایمان داری؟ اگه کسی بگه خدا نیست چه جوابی براش داری؟ من باشم که می گم حرف مفت نزن!
    باید برای رسیدن به خواستهامون ایمان داشته باشیم

  15. با تشکر از بیدادگر.
    مدت كوتاهی پس از تدوين قرآن ، ايرادهای آن يكی پس از ديگری نمايان شد و بتدريج اين رسوائی چنان بالاگرفت كه شيادان دينی مجبورشدند راه ديگری برای تحميق مسلمانزاده ها بيابند و آن اين بود كه بگويند اين عبارات كه در قرآن آمده درواقع معانی ديگری دارد!! و اين شيادان كه نام خود را مفسرقرآن گذاشتند شروع به تفسير جملات بی محتوای قرآن كردند ازجمله طباطبايی ، زمخشری و …
    مترجمين قرآن هم در همين راستا سعی كرده اند توی ترجمه هايشان عبارات خيلی زننده قرآن را حذف كنند يا به شكلی آنرا عوض كنند كه زياد الله و پيامبرشان بی آبرو نشوند!!!
    اين فريبكاری 1400 سال است كه ادامه دارد و هنوز چنين شيادانی مانند شيرين عبادی روباه صفت و اربابش فريب الله خاتمی و يا عبدالكريم سروش حقه باز ، به زور سعی دارند با تفسيرهایيكه خودشان از اسلام و قرآن ميكنند اين دين منفور را بزك كنند و به مردم عامی تنقيه اش كنند .
    باشد كه روزی فرابرسد كه مردم لگد محكمی به امثال خاتمی و شيرين عبادی شارلاتان و سروش بزنند . چرا كه اينها از خامنه ای و احمدی نژاد صدها برابر خطرناكترند
    *
    سجاد: اینجا به نظر میاد شما از خودت تشکر کردی دوست عزیز. IP ثبت شده برای هر دو کامنت که یکیه!
    شاید شما راست بگی چیزای زیادی هست که مردم نمی دونند, ولی اگه عادل باشیم به دیگران اجازه خواهیم داد که اعتقادات خودشون رو داشته باشند. تحمیل کردن عقیده چیزی کمتر از کشتن و بزرگترین حق آدمی یعنی اراده ی اون نیست.
    پی نوشت: هیچکدوم از این اسم هایی که بردی بنده که نمیشناسم, اصلا وجود آدم های اهل سیاست چه اینوری چه اونوری, تو دنیا برام مهم نیست! فکر نکنم برای بیننده های این وبلاگم مهم باشه, واسه خودت بهتره که برای توام مهم نباشه!!
    شخصا برام خیلی جالب بود با این وجود که IP تو شهر «دوبلین» رو نشون می ده,چطور بیشتر از من که توی ایرانم این صاحبان ایران رو میشناسی!

  16. بیدادگر :گفت

    باارض ادب و احترام میخواستم به اون درصدی ازمردم که هنوز به قران اعتقاد دارن بگم که
    بهتر نیست اگر به جای تقلید
    1425 ساله
    از نیاکانمان به اعراب و کتابشان قران که همه از روی جهل و اجبار بوده به معانی ان بیشتر فکر کنیم؟
    بهتر نیست که بدانیم قران در واقع یک کوپی از کتابهای دینی که پیش از ان بوده و با خواسته چند انسان جاه طلب مثله سلمان فارسی و محمد بوده
    مخلوط است .و بدانیم که برای چند مینبار بدست یکی دیگر از محققین مسلط به زبان عربی بنام فرود منوچهری فولادوند بازگوشد
    ولی با بستن دریچهای اطلاع رسانی بوسیله رژیم اسلامی چندی از مردم را از دانستن حقیقت محروم کرده اند
    بیائید با دریچه منطقی و نه خورافی و تقلیدی به قران بنگریم و بدانیم که تا این دین خطرناک در ایران وجود داشته باشد ایرانی به سعادت نمیرسد همینطور که در کشورهای مسلمان شاهد
    ان هستیم
    *
    سجاد: من معمولا چند وقته که کامنت هارو جواب نمیدم ولی این کامنت یه جواریی به عقاید اینجانب ربط داره, بخاطر همین باید می گفتم که اصلا با این حرف ها موافق نیستم. باید به اعتقادات دیگران احترام گذاشت و از همه مهم تر اینکه دنبال اعتقادات خوب بود و به اعتقدات خوب خودمون احترام زیادی بزاریم!
    حضرت محمد(ص) می فرمایند که بعد از من هم خداوند پیامبری برای راهنمایی شما انسان ها باقی خواهند گذاشت و آن هم عقل و خرد شماست.
    میشه بگید کجای اسلام ناب محمدی آموزههای ضد انسانی, ضد پیشرفت, ضد علمی, ضد عقلی گفته که ما هم بدونیم؟؟؟ حلا به قول شما بعد از این همه سال کسانی بودند که از اصل جدا افتادند ولی این نباید باعث بشه که دوست عزیزی مثل شما اینتوطر حرف بزنه

  17. هانیه :گفت

    سلام
    در مورد قانون جذب
    چطور می تونیم کسی که دوستش داریم به سمت خودمون جذبش کنیم.

  18. امید :گفت

    تو ارزو کردی وبلاگت رو همه بخونن

    …………..و تو موفق شدی

    rank وبلاگ تو 8 شده میفهمی یعنی چی؟
    یعنی این قانون وجود داره
    و تو ازش استفاده کردی
    و موفق شدی
    تبریک میگم

  19. محسن :گفت

    فقط کافیه باورش کنی اونوقت نتیجه شو میبینی
    خدا کنه ادم همیشه چیزای خوب رو باور کنه
    وای به روزی که ادم این موضوع رو باور کنه که یه انرژی منفی دنبالشه و روی زندگیش تاثیر منفی میذاره. الان یه مدته اون تاثیرات منفی تو زندگیم از بین رفته چون باور کردم که رفته
    الان هم که دارم این مطلب رو مینویسم کمک بزرگیه به خودم چون نوشتن این مطلب مثل گفتنش برام خوبه. آره … من دیگه نمیذارم هیچ نیرویی رو زندگیم و افکارم تاثیر بذاره .

  20. شيدا :گفت

    از همه دوستان خواهش ميکنم اگه در ادبيات کهن با احادبث و روابات ئطلبي دارند که اين قانون را تاييد مي کنند واسم بنويسند. مثلا از هر چي بدت مياد سرت مياد

  21. مینا :گفت

    من واقعا به این قانون اعتقاد دارم.من 21 سالمه و بعد از حدود 2 ماه به کار بردن این راز همسر دلخواهمو پیدا کردم.بدون هیچ تلاشی!من بهترین ویژگی های مادی و معنویو در همسرم مجسم کردم و بهش رسیدم.این قانون کامله درسته…

  22. سمیرا :گفت

    منم حدود 6 ماهی است از این راز باخبرم ولی هنوز نمی دونم واقعیت داره یا نه یه اتفاق بدی برام افتاد بدون اینکه روس تمرکز کنم حالا نمی دونم چه جوری جمش کنم لطفا برام دعا کنین می خوام از این راز بهره بگیرم ببینم جواب می ده یا نه فقط از خدا کمک می خوام

  23. امین عاشق :گفت

    سلام به همه ی عزیزان
    من قبل از اینکه از این راز با خبر بشم خیلی چیزای شبیه به این راز رو تو زندگیم دیدم.به نظر من اون چیزی که هم این راز و هم تمام ادیان الهی از جمله اسلام عزیز میگن ایمان و اعتقاد راسخ به یک قدرت نامحدود است که ما بهش میگیم خدا.من فکر میکنم ایمان واقعی هم انسان رو به خواسته های مادی میرسونه هم خواسته های معنوی.میتونم بگم این قانون تاییدی است بر نظریه ی دعا و مناجت.امکان داره اون چیزی که ما میخوایم در حالت عادی به ما نرسه ولی اگه واقعا اونو از خدا بخواهیم و ایمان داشته باشیم و به قدرتش مطمئن باشیم حتما جواب میده .من خودم توی زندگیم خیلی ازین موارد برام پیش اومده……من الان اومدم اینجا تا درستی این قانون رو بهتون نشون بدم.راستش رو بخواین خیلی وقته که دلم واقعا پیش یه دختر مونده و انصافا دوستش دارم از ته قلب . یه بار که باهاش حرف زدم کاملا منو نا امید کرد. منم چون به خدای خودم امیدوارم مطمئنم بهش میرسم.خبرش رو اگه خدا خواست بهتون میدم.
    به امید موفقیت همه ی شما دوستان گل
    برام دعا کنید

  24. مهدی :گفت

    سلام مریم خانم ، من هم قبلا تجربیاتی داشتم ولی از این راز بی خبر بودم . تقریبا رو هر موضوعی که واقعا زوم می کردم برام اتفاق می افتاد و اخیراٌ هم اتفاق خیلی جالبی برام افتاد که همه رو متحیر کرد از جمله خودم . اگه خواستی از تجربیات خودم برات می نویسم . به شرط اینکه شما هم از تجربیاتت برام بگی . دوست دارم از تجربیات اشخاص گوناگون یه کتاب تهیه کنم . خصوصا هموطنان ایرانی که قابل دسترس باشند . این هم ایمیل منه . فعلا
    MAHDIKHN228@GMAIL.COM

  25. فرزاد :گفت

    راز = قانون جذب……
    قانون جذب می گوید : به هر چیزی که فکر می کنید ، آن چیز به سمت شما جذب می شود. شروع کار با فکر است. پس باید به شدت مواظب چیزهایی که روی آنها تمرکز می کنیم و به آنها توجه می کنیم باشیم. در واقع تمام چیزی هایی که در ذهن شما می گذرد را شما به سمت خودتان جذب می کنید. ….. ساده ترین ذهنیتی که می توان از قانون جاذبه داشت ، این است که خودمان را به شکل یک آهن ربا فرض کنیم. ومی دانید که می توانید چیز های دیگر را می توان با نیروی خودتان جذب کنید.نقش هر کسی به عنوان یک انسان ، پایبندی به افکارمان در مورد چیز هایی است که می خواهیم و باید در ذهنمان مشخص کنیم که چه چیزی می خواهیم….و از این جا ما شروع به احضار یکی از بزرگترین قوانین کاینات می‏ کنیم.اون قانون جذب است . شما چیزی را که بیشتر به آن فکر می کنید جذب می کنید .
    این اصل را می توان به صورت خلاصه در سه عبارت ساده بیان کرد:
    1- افکار
    2- تبدیل می شوند به
    3- اجسام

    چیزی که بیشتر مردم از آن اطلاع ندارند این است که هر فکر فرکانس خاص خودش را دارد. هر فکری یک فرکانس دارد…ما می توانیم یک فکر را اندازه بگیریم. به همین خاطر اگر یک فکر را بار ها و بار ها در ذهنتان بیاورید مثل خریدن ماشین آخرین مدل – تاسیس یک شرکت- پیدا کردن همسر دلخواهتان و …. آن موقع شما دارید آن فرکانس را به صورت پیوسته منتشر می کنید…. بیشتر مردم به این فکر می کنند که چه چیز هایی را نمی خواهند و تعجب میکنند که چرا برایشان بارها و بار ها رخ می دهد.
    در واقع قانون جاذبه هیچ اهمیتی نمی دهد که شما چه چیزی را خوب و چه چیزی را بد به ذهنتان می آورید… و این که شما آن چیر را می خواهید یا نمی خواهید . جاذبه به افکار شما پاسخ می دهد

    بنابراین اگر شما یک جا نشسته اید و به کوهی از بدهکاری ها نگاه می کنید ، و احساس بسیار بدی دارید ، این همان سیگنالی است که دارید به کاینات عرضه می دارید . و این چیزی است که بیشر بدست خواهید آورد در موقعی که در ذهنتان چیزی را نمی خواهید و در درونتان فریاد عقب راندن آن چیز را می زنید ، در واقع آن را عقب نمی رانید ! بلکه آن را به سمت خود می کشیدشما فکر آن چیزی را که نمی خهید را فعال می کنید و حالا قانون جاذبه چیز هایی از همین قبیل را سر راه شما قرار می دهد.

  26. میترا :گفت

    باسلام
    تا حدودی نظرات دوستان را خواندم و جالب بود
    به نظر من عشق الهی همان خداوند بزرگ و مهربان ماست وقتی از نیروی الهی صحبت میشود منظور همان قدرت خداوند است چرا که قدرتی بالاتر از قدرت او وجود ندارد .
    و مطرح کردن این مطالب بدین شکل و همچنین فیلم راز در واقع نوعی نشان دادن راه رسیدن به خواسته و ارزوهایمان میباشد و اینکه بتوانیم ذهن پر اشوب و خسته خود را حتی برای لحظه ای دور نگه داریم و بتوانیم به خود و خدای خود فکر کنیم .
    من نیز هر بار که فیلم راز را نگاه می کنم برایم تازگی دارد و بیشتر به قدرت خداوند خود پی میبرم و به درک این مطلب میرسم که خدای بزرگم چگونه بشر را قدرتمند و توانا افریده که میتواند هر انچه را نیاز دارد به ان دسترسی پیدا کند.
    من هر بار جملات تاکیدی را تکرار می کنم احساس می کنم بیشتر خودم را پیدا می کنم
    و بیش از پیش به خدا نزدیک می شوم چرا که در طول روز با خدای و عشق الهی خود صحبت می کنم و همین به من ارامش و نیرو انرژی میدهد.
    با تشکر مطالب خوب شما
    همیشه شاد و خوب باشید.

  27. امریم :گفت

    هر چیزی که ذهن انسان بتواند درک کند می تواند بدست اورد دوستون دارررررررررررررررررررررررررررم

  28. امریم :گفت

    سلام من این قانون رو درک میکنم و تا حدودی برام اثبات شده ولی یه حالت سر در گمی دارم واحساس میکنم دنیا توی دستای منه و این منم که به دنیا دستور میدم نه دنیا دوست دارم با کسایی که ایین قانون رو درک میکنند ارتباط داشته باشم

  29. بهناز :گفت

    من تازه همین امروز وارد این سایت شدم حتی مطلب اول صفحه را هنوز نخوانده ام ولی آن را سیو کردم تا بعدا بخو نم از ظاهر نظرات داده شده موضوع را فهمیدم. من دقیقا سال پیش راز را با دیدن دو سه تا سمینار شناختم و چند ماه بعدش هم فیلم راز را دیدم فقط می تونم بگم فوق العاده است و ماهی یک بار سی دی راز را می بینم . اما هنوز این برای من کافی نیست و بازم اونو دنبال می کنم کتاب های مختلف را می خوانم : قدرت فکر،فکر برتر زندگی بهتر (برایان ترسی)
    و به شما هم پیشنهاد میکنم این موضوع را دنبال کنید اما هنوز یه چیزی را مطمئن نیستم اینکه ما فقط برای لذت بردن از زندگی پامونو توی این دنیا گذاشتیم؟
    هنوز جوابی برای این سوال پیدا نکردم …
    براتون آرزوی موفقیت می کنم.«-:

  30. نگار :گفت

    توی سایتهای زیادی دنبالش گشتم که دانلودش کنم چون واقعا احساس نیاز میکردم.

    اینجا تونستم دانلودش کنم و احساس کردم که حتما باید ازت تشکر کنم.
    واقعا ممنونم ازت .
    امیدوارم که موفق باشی

  31. نسیم :گفت

    از جملات پر انرژی جواد متشکرم .

  32. آتوسا :گفت

    من داشتم تو نت درباره ی همین راز SEARCHمیکردم که با صفحه ی جالب شما آشنا شدم.

  33. mostafa :گفت

    هر حرف حسابی که وجود داره خدا تو دینش فرستاده..

  34. برنادت :گفت

    سلام.چه می کنه این راااااااااااااااااااااااااااااااااز…

  35. رضا :گفت

    به هر حال انسان لذت زندگی را در تحقق آرزوهای خود میداند. هر انسانی که این فیلم را ببیند وبا این راز آشنا شود از این جهت که با راهی آشنا شده که او را به آرزوهای بزرگی که پیش از این تحقق آنها ناممکن مینمود احساس امیدواری و رضایت زیادی از زندگی او را فرا میگیرد. چه کنیم که خدا ما طوری آفریده که نامحدود گرا هستیم. آقای هادی که معتقد است که این قانون درست نیست چه راهی را برای دستیابی به آرزوهای بزرگ بشر پیشنهاد میکند؟

  36. هدا :گفت

    متن اقا هادی عالی بود .مدتها به دنباله همچین مطلبی بودم.زیرا قانون جذب ودر کل مطالب فیلم راز قضا وقدر الهی را زیر سوال میبرد.در کل اگر انسان در زندگیش تقوا(خدا ترس) باشد دچار بحران نمیشود واگر در زندگی دچار مشکلاتی شد کمی با خودش روراست باشد وببیند این مشکل نتیجه عملش بوده یا مورد امتحان واقع شده است.خدا برای بندش بد نمیخواهد بلکه ما انسانها با ندونم کاریمون برای خود دردسر میسازیم.ولی خیلی خوشحالم که خدایی دارم که بی نهایت مهربان وبخشنده است وزمانی که میخورم زمین دستم را میگیرد ومن را در مسیر درست قرارم میدهد.پس فقط باید از او بخواهی

  37. بی نام :گفت

    من کل مطالب در مورد قانون جاذبه رو مطالعه کردم بیرون این سایت و حتی اینجا رو و اون چیزی که درک کردم مفهوم کلی این رو میگه (خواستن توانستن است)

  38. هادی :گفت

    سلام!
    مختصر و مفید میگم :
    حدود 4 یا 5 بارفیلم راز را دیدم به mp3 تبدیل کردم و همرام داشتم و خیلی گوش کردم به خیلی ها تعریفشا کردم و در اختیارشون قرار دادم و خوششون اومد تا در ذهنم سوالاتی پیش اومد و از اونجا که مسائل دینی را تا حدی پیگیرشون هستم تصمیم گرفتم از یه کارشناس دینی در مورد این قضیه بپرسم که در ادامه سوالم را با جواب دریافتی در اختیار عزیزان میگزارم؛

    سلام عليكم
    از حسن اعتماد شما خرسنديم, اميد است بتوانيم پاسخگوي خوبي براي سوالات شما باشيم.

    سوال 1 : اولين بار هستش که براي پيدا کردن پاسخ سوالم از طريق اينترنت عمل مي کنم. اميدوارم که جواب کامل و کارشناسانه اي دريافت کنم. البته اين پاسخ ممکنه که براي خيلي ها مفيد و جالب باشه. مستند خيلي جالب راز توسط شبکه چهارم سيما پخش شده که به علت طرفداران زياد فيلم مربوطه و کتابش را خيلي جاها ميشه گير آورد. البته من توي فيلم منافاتي با اعتقاداتم نديدم و خيلي هم خوشم اومد چون خيلي به آدم اميدواري و اعتماد به نفس ميده. خلاصه مي خواستم که چهره قرآني اين موضوع را از زبان يک کارشناس قرآن بشنوم. خيلي سوالات مثل اعتقاد به قضا و قدر، بلاياي طبيعي و … که شما خودتون بهتر مي دونيد برام پيش اومد که آيا همه چيز با فکر يا حتي هر اتفاقي که برامون ميفته، نتيجه افکار خودمونه؟ يه کم از محتواي اين مستند را که شايد خودتون بهتر از من خبر داشته باشيد پائين آوردم: راز تبديل افكار به اجسام – The Secret فيلم مستند سينماي ماوراء از Primetime Production اين فيلم راز نيروي جاذبه رو با ما در ميون مي‌ذاره. نيروي جاذبه در زندگي مفهومش اينه كه هر آنچه رو كه بخواهيم به سمت خود جذب مي‌كنيم و اين خواستن، يك خواستن كلامي نيست بلكه ما با فكر كردن به هر موضوعي اون رو جذب مي‌كنيم. در واقع در اين فيلم نحوه تبديل افكار به واقعيت‌هاي فيزيكي توضيح داده ميشه. به طور خلاصه، افكار مثبت يا منفي نتيجه مي‌دهند: احساسات مثبت يا منفي كه نتيجه مي‌دهند: رفتارهاي مثبت يا منفي و از اين نتيجه ميشه: واكنش‌هاي مثبت و منفي محيط در مقابل رفتار ما كه در واقع همون نتيجه يا اتفاقاتِ مثبت يا منفي هستند. پس اثبات ميشه: افكار مثبت = اتفاقاتِ مُثبت! و همينطور افكار منفي = اتفاقات بد! تبديل افكار و خواسته‌ها به اتفاقات، سه مرحله داره: 1- خواستن: خواستن به مفهوم فكر كردن به خواسته‌ايه نه بيانِ اون. ما با فكر كردن به آرزوها يا ترسها اونها رو طلب مي‌كنيم. 2- پاسخ: در اين مرحله كائنات يا هستي با توجه به جهت فكر ما در صدد پاسخ بر ميان و طوري شكل مي‌گيرن كه ما رو به سمت خواسته هدايت كنن. ما هرگز از چگونگي وقوع اين پاسخ باخبر نمي‌شيم. 3- دريافت: مرحله تحقق خواسته است كه در يك فاصله زماني قابل قبول بعد از خواستن رخ ميده و اولين شواهد اون ظاهر شدن شور و اشتياق و عشق و انگيزه در فرديه كه خواسته رو با خودش داره و اين حس در واقع راهنما و هدايت‌كننده فرد به سمت خواسته‌اشه. نكته مهم: اين يك تفكر اميدوارانه ، تلقين يا ديوانگي خيالي نيست! در واقع باور، ياور ماست و علم كوانتوم هم ثابت كرده است كه هرگز نمي‌تونيم جهاني رو بدون حضور ذهن و برداشت‌هاي اون داشته باشيم. اين راز رو ميشه با الكتريسيته مقايسه كرد كه هيچ كس معمولاً از ماهيتِ اون سر در نمياره اما همه مي‌دونن و ديده‌ان كه با برق ميشه غذا پُخت و بنابراين ازش بهره مي‌گيرن. پس ما به ماهيت اين راز هم كاري نداريم و تنها از اون براي كاميابي بهره مي گيريم … . اميدوارم پاسخ سنجيده و کاملي دريافت کنم چون رو اين پاسخ خيلي حساب باز کردم.
    پاسخ :1. قانون جذب که در فيلم راز مطرح شده به نحو مطلق نه مورد تأييد حکما و متکلّمين اسلامي است و نه مورد تأييد دانشمندان علوم تجربي و نه مورد تأييد روانشناسي علمي. اين نظريّه آن هم به شکلي که در فيلم آمده صرفاً يک ادّعاي بدون دليل است که نه با براهين فلسفي اثبات مي شود و نه با روش علوم تجربي. البته برخي از گزاره هاي مطرح در اين نظريّه ، در متون ديني نيز وجود دارد امّا اين به معني تطابق اين نظريّه با عقائد اسلامي نيست. اسلام با هر مکتب فکري ديگري مثل مارکسيسم يا ليبراليسم هم در برخي گزاره ها ممکن است اشتراک داشته باشد ؛ امّا بايد توجّه داشت که يک مکتب يا نظريّه تنها مشتي گزاره نيست بلکه يک چهارچوب به هم پيوسته است که تک گزاره ها بخشي از اتمهاي آن هستند. از اينرو تشابه اسلام با برخي مکاتب يا نظريّه ها که با آنها اشتراک گزاره دارد مثل تشابه هواپيما با قابلمه است که در هر دو ، از آلياژ آلومينيوم استفاده شده است.
    2. اشــکالات قـــانون جـــذب:
    عمده مطلب اين فيلم و کتاب درباره قانون جذب است. اين فيلم و کتاب گرچه مطالب ارزشمند و مفيد زيادي دارد لکن از جهاتي مورد نقدند که به برخي از آنها اشاره مي شود.
    1) بزرگترين عيب اين نظريّه غلوّآميز بودن آن است که تا حدّ زيادي شکل شعار و تبليغات به خود گرفته است. ترفندهايي در اين فيلم و کتاب آن به کار رفته که شايسته ي يک فيلم يا کتاب علمي نيست. در فيلم يا کتاب علمي بايد مستند و منطقي سخن گفت نه احساسي و شعاري. اگر توجّه نموده باشيد اين فيلم شباهت زيادي به آگهي هاي تبليغاتي دارد. و حتماً مستحضريد که اين فيلم و کتاب از پرفروشترين فيلمها و کتابها نيز بوده اند.
    2) با اين که نويسنده ي کتاب و سازنده ي فيلم ، مدّعي تجربي بودن مطالب خود است ولي حقيقت اين است که مطالب آن از راه و روش تحقيق تجربي به اثبات نرسيده است. اينکه ما بگرديم و صدها و يا حتّي هزاران مورد موافق با اين نظريّه پيدا کنيم موجب اثبات علمي آن نمي شود. در علوم تجربي ، بايد کلّيّت يک قانون فرضي به اثبات برسد. براي مثال اگر ما آب تمام چشمه ها و درياها و … را آزمايش کنيم خواهيم ديد که همه ي اين آبها هادي جريان الکتريسيته هستند امّا حقيقت علمي اين است که آب خالص هادي جريان الکتريسته نيست. پس به صرف استقراء و مشاهده ي صدها و هزاران مورد نمي توان به قانون علمي دست يافت.
    حتّي برخي منتقدين اين نظريّه در مغرب زمين ، از منظر فلسفه علم به نقد آن نشسته و نه تنها اثبات شدن فعلي آن را نپذيرفته اند بلکه ادّعا نموده اند که اين نظريّه ، از راه تجربي غير قابل اثبات است. چون اين نظريّه نه قابل آزمايش است و نه موارد نقض خود را مشخّص مي کند و به تعبير پوپر ابطال پذير نيست؛ در حالي که هر نظريّه ي تجربي بايد واجد اين خصوصيّات باشد يعني دقيقا مشخص کند چه شرايطي نقض يا ابطال آن به حساب مي آيد تا با آن شرايط آزموده شود. براي مثال نظريّه ي نسبيّت اينشتين يک نظريّه علمي است چون هم مي شود آن را آزمايش نمود ؛ هم اينکه اين نظريّه مورد نقض خود را مشخّص نموده است . نظريّه نسبيّت مي گويد اگر اثبات شود که چيزي سريعتر از سرعت نور وجود دارد نظريّه نسبيّت باطل مي شود. امّا نظريّه ي جذب نه قابل آزمايش علمي است نه مورد نقض خود را مشخّص مي کند.
    در برابرنقد فوق ، طرفداران نظريّه ي جذب گفته اند: کارکرد مثبت اين نظريّه که موجب اميدواري انسانها مي شود نشانگر درستي آن است. امّا اين جواب درست نيست چون بسياري نظرات علمي با اينکه کارکرد مثبت داشته اند ، بطلانشان بعد از مدّتي روشن شده است . براي مثال هيأت زمين مرکزي بطلميوسي قادر بود کسوف و خسوف را با دقّت زيادي محاسبه کند در حالي که خود نظريه نادرست بود. همچنين نظريّه ي ترکيب سرعتها و نظريّه گرانش نيوتن با اينکه هم اکنون نيز به خاطر آساني و تقريب بالا ، کاربرد دارند ولي توسّط نظريّه نسبيّت خاصّ و عامّ اينشتين ا بطال شده اند.
    3) مطالب اين فيلم و کتاب نه تنها با علوم تجربي اثبات نشده است ، نويسنده ي آن ، توجيه فلسفي درستي هم از نظريّه ي خود ارائه نداده است تا اقلاً بتوان آن را يک نظريّه ي فلسفي قلمداد نمود.
    4) اين نظريّه ، پارادوکسيکال (متناقض نما) و خود ستيز است ؛زيرا مدّعي است که شما به هرچه فکر کنيد وجود شما آن را به خود جذب مي کند ؛ يا عالم آن را به شما اعطا مي کند. سالهاست که طرفداران اين نظريّه در پي اثبات علمي اين نظريّه هستند پس چرا وجود آنها راه حلّ را جذب نکرده است يا چرا عالم خلقت ، راه اثبات اين نظريّه را در اختيار آنها قرار نداده است.
    5) از جهات ديگري نيز درستي اين نظريّه مستلزم تناقض است. اگر کسي خواسته اي داشته باشد ، و ديگري نقيض آن خواسته را داشته باشد و اصول جذب را رعايت کنند خواسته ي کداميک تحقق خواهد يافت؟؟!! براي مثال کشاورزي با تمام وجود مي خواهد باران ببارد و همسايه ي کوزه گر او با تمام وجود مي خواهد که باران نبارد ، حال جهان به کام کداميک خواهد بود؟! اگر باران ببارد قانون جذب در مورد کوزه گر نقض شده است و اگر باران نبارد قانون جذب در مورد کشاورز نقض شده است. پس در هر حال اين قانون عموميّت ندارد. حال اگر به جاي دو نفر با دو خواسته ي متناقض ميليونها نفر با ميليونها خواسته ي متناقض بخواهند به قانون جذب عمل کنند چه اتّفاقي رخ خواهد داد؟ اگر اين قانون درست باشد در آن صورت جهان از هم خواهد پاشيد.
    6) چنانکه گذشت براي برخي مطالب اين فيلم و کتاب مي توان شواهدي از قرآن و روايات ارائه نمود امّا اين بدان معنا نيست که اين نظريّه موافق با نظر اسلام است ؛ بلکه نظريّه ي اسلام در برخي گزاره ها با اين نظريّه اشتراک دارد. و اين امري طبيعي است. اسلام با بسياري از مکاتب دنيا اشتراک گزاره دارد ولي کلّيّت آنها را مردود مي داند.
    7) برخي از گزاره هاي اين نظريّه ، و نتيجه ي حاصله از برخي گزاره هاي آن با برخي از مسلّمات وحي و علوم عقلي و برهاني ناسازگار است. براي مثال اين نظريّه به صورت ضمني منکر قضا و قدر است. همچنين در اين نظريّه ، حاکميّت مطلق اراده ي خدا بر عالم هستي ، به نوعي مخدوش مي شود. در حالي که اين مسائل هم از راه وحي معصوم از خطا به اثبات رسيده هم از راه براهان عقلي.
    8) در اين نظريّه ، عالم خلاصه شده است در عالم مادّه ، درحالي که از نظر علوم عقلي و برهاني و وحي معصوم و مکاشفات عرفا ، حکومت عالم مادّه در دست عالم ملکوت و جبروت است. و عالم ملکوت و جبروت بر خلاف عالم مادّه ثابت بوده منزّه از تغييرند. پس فکر و خواست ما بر آنها تأثيري ندارد. تغييرات عالم مادّه نيز بنابه برهان عقلي تحت تدبير عالم ملکوت است.
    نظريّه ي اسلام:
    ــ عالم توسّط يک وجود عليم و خبير و خير محض (خدا) تدبير مي شود.
    ــ تدبير عالم مادّه از طريق عوالم فوق مادّي صورت مي گيرد.« يُدَبِّرُ الْأَمْرَ مِنَ السَّماءِ إِلَى الْأَرْض. ــــــــ ‏ امور اين جهان را از آسمان به سوى زمين تدبير مى‏كند.»(السجدة:5)
    ــ غايت همه ي عالم رسيدن به قرب خداوند متعال است« أَلا إِلَى اللَّهِ تَصيرُ الْأُمُورُ. ــــــــ آگاه باشيد که بازگشت همه ي امور به سوي خداست. » (الشورى:53) لذا همه ي موجودات مادّي به سوي خدا در حرکتند نه به هر سويي که ما بخواهيم.
    ــ خدا انسان را موجودي مختار آفريده است ؛ لذا مي تواند با اين حرکت عمومي عالم ، هماهنگ شود يا در مسير عکس آن قرار گيرد.« إِنَّا هَدَيْناهُ السَّبيلَ إِمَّا شاكِراً وَ إِمَّا كَفُوراً . ـــــــــــ ما راه را به او نشان داديم، خواه شاكر باشد(و پذيرا گردد) يا ناسپاسي کند.»(الإنسان:3)
    ــ اگر کسي در مسير حرکت عمومي عالم قرار گرفت ، يقيناً قوانين حاکم بر عالم (سنن الهي) ، در خدمت او خواهند بود و به او کمک خواهند نمود تا به سعادت حقيقي خود برسد ؛ امّا اگر در مسير عکس حرکت عمومي عالم قرار گيرد ، اگرچه به خواسته هاي موقّت خود برسد ، به سعادت حقيقي و ابدي خود نخواهد رسيد ؛ و زير چرخ هستي نابود خواهد شد. مانند کسي که برخلاف جهت رودخانه شنا مي کند. خداوند متعال کلّ عالم را در خدمت انسان قرار داده است ؛ امّا نه به اين معني که انسان بتواند عالم را به ميل خود در آورد بلکه به اين معني که همه ي عالم چنان ساخته شده است که اگر کسي به دستورات خدا عمل نمود با او هماهنگ شوند و مزاحمتي براي او ايجاد نکنند و بلکه به سرعتِ تکامل او بيفزايند.« وَ سَخَّرَ لَكُمْ ما فِي السَّماواتِ وَ ما فِي الْأَرْضِ جَميعاً مِنْهُ إِنَّ في‏ ذلِكَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُون‏. ــــــــ آنچه در آسمانها و آنچه در زمين است همه را از سوى خودش در خدمت شما قرار داده است ؛ در اين امر نشانه‏هاى(مهمّى) است براى كسانى كه انديشه مى‏كنند.»(الجاثية: 13)
    ــ مدبّر حکيم عالم ، راه هماهنگ شدن با عالم هستي را از طريق ارسال برنامه اي به نام دين و کتاب آسماني بيان کرده است. لذا اگر کسي مطابق دين عمل کند يقيناً عالم هستي به نفع او وارد عمل خواهد شد و او به ياري جميع موجودات و از جمله ملائک که مدبّر عالم مادّه اند ، به سعادت حقيقي و ابدي خواهد رسيد. اگر کسي تابع دين باشد حتّي شيطان نيز در رسيدن او به سعادت ابدي کمک کننده خواهد بود. چون شيطان براي يک مؤمن حقيقي مانند حريف قَدَري است که با او تمرين خودسازي مي کند. همان گونه که يک حريف مناسب باعث رشد يک ورزشکار طالب مقام قهرماني است ، شيطان نيز در رشد انسانهاي طالب کمال چنين نقشي دارد. حتّي مشکلات و مصائب ناشي از عملکرد عالم خلقت ، نيز در حقيقت کمکهايي براي رشد حقيقي انسان هستند.
    در اين نظريّه انسان به تمام سعادت و خواسته هاي حقيقي خود مي رسد که ممکن است موافق ميل طبيعي او نباشند. امّا نظريّه ي جذب کاري به سعادت حقيقي انسان ندارد. بلکه مدّعي است که انسان با قوانين جذب به هر خواسته اي که دارد مي تواند برسد چه اين خواسته ها سعادت حقيقي او را در پي داشته باشند و چه نداشته باشند.
    اظهار نظر دقيق شما درباره پاسخ‏ها [با ذكر كد سوال] موجب تكامل و پويايي كار ماست.

    آدرس :http://www.porseman.org/q بانك پرسش و پاسخ دانشجويي مي باشد. شما مي توانيد با طرح سوال خود در صفحه http://www.porseman.org/q/newq.aspx و يا آدرس الكترونيكي info@porseman.org با سرعت بيشتري پاسخ رادريافت نماييد.

    «خوشبختي و موفقيت شما را از خداوند بزرگ خواستاريم»

  39. memoli :گفت

    من از این قانون استفاده میکنم و نتیجه اش
    یک کار خوب زمان فراغت خوب پول مناسب همسر دلخواهم اعصاب راحت احترام دیگران و ترفیع کاری بعد از فقط یک سال و… بوده و حالا میخواهم به چیزای مادی مثل یک ماشین فکر کنم یا یک خونه توی سواحل دریای مدیترانه نخندید اینها فقط با چند عمل ساده به شما جذب میشن.
    بخواهید
    تجسمش کنید
    بابت زندگی و داشته هایتان شاکر باشید.
    منصرف نشوید و در خواسته هاتان اصرار کنید
    دریافتش کنید.

  40. تانیا :گفت

    سلام
    من چند روز پیش کتاب راز رو خوندم و فیلمش رو هم از همین جا دانلود کردم راستش برام واقعا جالب بود و البته چون چند وقتی دنبال یه همچین کتابی بودم مطمئنم که اونو جذب کردم کتابهای کاترین پاندر هم تو همین مایه هاست و من قبلا کلی از خوندنشون لذت بردم یادمه که با همون روشهاش تونستم کار پیدا کنم اونم بدون اینکه برم دنبالش کار اومد در خونمون و منو دعوت کرد بعد چند وقت هم که به طور جدی سر یه مسئله میخواستم اخراج بشم فقط تمرکز کردم که مدیرمون میاد و مستقیم میره داخل اتاقش و اصلا دیگه به روی خودش و من نمیاره باورتون نمیشه که دقیقا این اتفاق افتاد و البته خیلی از مسال دیگه واقعا این راز برام ثابت شده .

  41. پريسا :گفت

    سلام اميدوارم كه حال شما خوب باشد و برايتان آرزوي سعادت و خوشبختي دارم
    من هم با نظر شما موافقم اگه ما همه چيزو خوب ببينم خدا هم واسه ما خوب مي خواد اينم بخاطر اين هستش كه خدا به هركس چيزهايي رو ميده كه خودش مي خواد و آرزوش رو داره و اين بر ميگردد به قانون جذب و قدرت هاي ماوراءالطبيعه كه ما از آن بي خبريم رويدادهايي كه در اطراف ما اتفاق مي افتد و ما از آن بي خبريم ودر واقع توانايي ديدن اين رويدادها را نداريم ولي اگر بخواهيم مي توانيم حس كنيم و شايد هم ببينيم

  42. پسر نامریی(از سیاره ی ای سان) :گفت

    من هم با سیمین موافقم
    فکر میکنم قدرت رسانه ای غربی ها به همه ثابت شده
    وقتی مردم دنیا اون طور از جنایت صهینیست ها در فلسطین به خشم بیان نایده گرفتن این اتفاقات ناگوار به نفع صهینیست هاست و به نظر من بهتره دیگران از جنبه های دیگر این راز یا قانون جاذبه استفاده کنن

  43. hamid win win :گفت

    salamhamid reza hastam yeki az oozv haye por enerjiye keshvaram IRAN
    .BI nazire
    man 30 bar in haghighat ro didam.man ye list az hameye khasteham nevestam va ta 5 sale dige be 15 ta 20 az ona miresam.mitonid ta on roz sabr konid.7/6/1392

    مردمانی از شرق(ایران)زمینه را برای ظهور پسرم مهدی فراهم می کنند.
    (پیامبر اسلام حضرت محمد صلوات الله علیه و اله)

  44. حامد (روح تصویر ) :گفت

    با با به نظر من از این قانون چیزی معتبر تر در جهان نیست این قانون یک راز است که من به تازگی فهمیدم , بزارید یک چیز بسیار جالب برایتان بگویم .
    انترنت خانه ما چند شب می شه که قطع شده بود و من در خانه تنها بودم و یک دفعه رفتم توی فایل های برادرم در آنجا فلدری بنام راز را دیدم و وقتی باز کردم فلمی بود و تنها نشسته بودم و آنرا نگاه می کردم و بسیار لذت بردم وقتی حلقه اولو نگاه کردم نشستم و گفتم یک امتحان کنم به آرزو هایم فکر می کردم در آخر گفتم باشد انترنت رو امتحان کنم ببینم فعال می شود یا نه بعد از چند دقیقه تمرکز با تمام نیرو و ایمان انترنت اکسپلیر رو باز کردم و با یک صدا حیجانی فریاد کشیدم ولی دست خودم نبود و همین بود که اولین قدم گوگل رو باز کردم و راز قانون جاذبه رو تاپ کردم و به این سایت بر خوردم و حالا هم این حرف ها رو نوشتم بحدی حیجانی ام که خدا می داند من فلم (راز قانون جاذبه ) را دیدم خوب اگر قلطی بود مرا عفو کنید بخاطر این که باید برم و حلقه دوم را نگاه کنم

  45. فهيمه برزگري :گفت

    با سلام ، از مطالبي كه در خصوص قانون جاذبه گفته بوديد خيلي خوشم آمد ، مي خواستم بدونم اگر در اين خصوص بيشتر مطلبي داريد ممنون مي شوم كه برايم ارسال كنيد . باتشكر

  46. جواد :گفت

    با سلام خدمت همه عزیزان. منم در مورد قانون قدرتمند جاذبه مطالبی را واستون می نویسم، که حتماً مفید خواهد بود:
    ذهن الهی تنها و یگانه حقیقت است
    شما همه چیز را در آگاهی تان دارید
    ایده های بیشماری در انتظارند که شما آن ها را فرا خوانید و به وجود آورید
    هر امکانی هم اکنون وجود دارد .
    همه دانش همه کشفیات و همه اختراعات آینده در ذهن یکتای جهانی به عنوان امکان و بالقوه وجود دارند
    و در انتظارند تا ذهن بشر آنها را آشکار کند
    به دور وبرتان نگاه کنیدببینید چه نیازهایی در انتظار بر آورده شدن هستند
    مجسم کنید چه چیزی باید اختراع شود؟بیندیشید چگونه می توان آنها را بر آورده کرد
    نتیجه نهایی را در ذهن نگهدارید و این نیاز را بر اورده شده ببینید و به هستی فرا خوانید
    زمانی که شمامیخواهید
    احساس می کنید
    باور می کنید
    شمادریافت خواهید کرد

    با این دو کلمه قدرتمند آغاز کنید:

    من هستم

    و به نفع خودتان آنها را به کار ببرید
    من دریافت کننده همه چیز های خوب هستم
    من خوشحال هستم
    من سرشار هستم
    من سالم هستم
    من همیشه سر وقت هستم
    من عشق هستم
    من جوانی ابدی هستم
    من هر روز پر انرژی هستم

    من کامل عالی خوش بنیه پر قدرت عاشق هماهنگ و شاد هستم

    آنچه را می خواهید به عنوان امر مسلم ببینید

    هیچ محدودیتی وجود ندارد در مورد کاری که این قانون میتواند برای شما انجام دهد جر ات داشته باشید و به آرمان خویش باور داشته باشید و آنرا به مثابه امری واقع ببینید

    چه فکر کنید می توانید و چه فکر کنید نمی توانید در هر صورت حق با شماست

    ما موجودات نا محدودی هستیم .هیچ سقفی نداریم . توانائیها موهبت ها و قدرتی که در هر فرد روی این سیاره هست نامحدود است

    شاد باشید
    احساس خوب داشته باشید
    چیزی را بیابید که احساس خوبی به شما میدهد و با قلب شما هماهنگ است
    هر انچه احساس خوبی نمی دهد را کنار بگذارید
    سعادت خود را دنبال کنید تا جهان درهایی را بر شما بگشاید گرچه در آنجا فقط دیوار میدیدید
    کارهایی را که دوست داریدبکنید این به شما شادمانی می دهد
    از خود بپرسید «شادی من در چیست؟»
    تخته سیاه زندگیتان را با هر آنچه که می خواهید پر کنید اگر آن را با خرده ریزهای گذشته پر کردید آنرا پاکسازی کنید هر چه که از کذشته به کارتان نمی آید را پاک کنید
    به آغازی نو فکر کنید :حالا لوحی پاک دارید و می توانید دو باره شروع کنید
    همین جا و همین حالا
    شادی خود را بیابید
    و آن را زندکی کنید

    ارتباط عمیقی بین تئوری نیروی جاذبۀ کائنات و این سخن صدالمتالهین حس میکنم.
    در مورد اینکه چگونه و چرا درخواستهای ما به انجام میرسد و منشای این راه گشایی چگونه است ملاصدرا میفرماید:
    بدانید که خداوند بینهایت است و لا مکان وبی زمان.

    اما به قدر شناخت تو از او کوچک میشود

    و به قدر آرزوی تو گسترده میشود

    و به قدر ایمان تو کارگشا میشود

    هیچ وقت از بدست آوردن آنچه می خواهید ناامید نشوید؛ همواره با نشاط داشتن آنرا در ذهن مرور کنید. اگر بعد از مدتی ناامیدانه بگویید «این کارها نتیجه ای ندارد» کائنات پاسخ شما را خواهند داد: فرمانبردارم سرورم! پس باید با آرزوهایتان خداحافظی کنید.
    شما تنها کسی هستید که زندگیتان را می آفرینید چرا که هیچ کس دیگری نمی تواند مثل شما فکر کند.

    زندگی: نکته دیگری که از این قانون نتیجه می شود این است که شاید شما تمام تلاشتان را برای رسیدن به امکانات رفاهی در زندگی انجام دهید اما ازخوشبختی که هدف نهایی است دور شوید و هرگز به آن نرسید، راه درست رسیدن به خوشبختی این است که به دنبال حس لذت درونی، آرامش و بینش درونی بروید بعد تمام آن امکانات از دور وبر پدیدار خواهند شد.
    به دنبال خوشی بروید، کائنات درهایی را به روی شما خواهند گشود که دیگر دیواری نیست (جوزف کمبل)

    روابط: سعی کنید خودتان را به بهترین وجه با اطرافیانتان هم جهت سازید تا از نگرانی ها و دغدغه های فکری تان کاسته شود. برای این منظور فهرستی از نکات مثبت افرادی که مدت زیادی را با آنها سپری می کنید تهیه کنید. شما نمی توانید در زندگی آنها خلقت ایجاد کنید اما مطمئن باشید اگر در نهایت آنها درحالات و رفتاری باشند که با حالات و رفتار شما نسبت به آنها شبیه نباشد راه آنها از راه شما جدا خواهد شد. پس این حس را که دیگران تغییر کنند تا شما احساس آرامش بکنید از خودتان دور کنید.

    بیماری: وقتی بیمار می شوید ذهن خود را روی بیماری و درد متمرکز نسازید، با دیگران راجع به آن صحبت نکنید و منتظر همدردی نباشید. این کارها باعث می شود تا سلول های بیماریزا بیشتر در بدن شما تولید شود. افکار منفی و تنش ها قدرت بدن را بیشتر کاهش می دهد. بگذارید فقط دکتر مراقب بیماری شما باشد.

    برهر چه بیشتر تمرکز کنید به سراغتان می آید.مادر ترزا جمله زیبایی در اینباره گفته بود: هرگز در راهپیمایی ضد جنگ شرکت نمی کنم، اگر راهپیمایی صلح داشتید خبرم کنید.
    پس یادتان باشد این حق شماست که از هر چیز اطلاع داشته باشید اما نباید از آن اشباع شوید.
    با هر چه مقابله کنید ایستادگی می کند (کارلیون)

    یک نکته بسیار زیبا که در آموزه های این راز وجود دارد این است که خوبی ها،نیرو و ایده های خلاقانه بیش از نیاز ما وجود دارد. یه دروغ وجود داره که مثل ویروس در زندگی بشر نفوذ کرده و اون اینه که آنقدر خوبی وجود نداره که به همه برسه، کمبود هست، محدودیت هست، فقر هست؛ این دروغ مردم را گرفتار ترس، طمع و خساست کرده و این افکار تبدیل به زندگی آنها می شود.

    قدرت تماماً از درون ماست و به این دلیل است که قابل کنترل ماست. (رابرت سولر)

    چه فکر کنید که می توانید و چه فکر کنید نمی توانید، حق با شماست (هنری فورد)

    زیبا بیندیشید، زندگی زیبا از آن شماست

  47. سیمین :گفت

    شما گفتی
    چه رازی ؟……………. من واقعا به این راز ایمان دارم ولی از مسیر اصلی خودم دور شده بودم! نمونش همین پست قبلی من که عکس اون پسر بچه آفریقایی رو دیدم و بالای وبلاگ گذاشتم. الان فهمیدم اگه نخام دباره اینجور صحنه ای رو ببینم باید . به پسر بچه های شادی فکر کنم که با خوشحالی دارن توی صاحل دریا شنا بازی میکنن و می خندن و بطرف پدر و مادرشون می دون
    من میگم نه !
    این کارو نکن ،
    ما نباید فقر و بچه های فقیرو نادیده بگیریم
    نباید مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود رو نادیده بگیریم
    این همون هدفیه که سیمای جمهوری اسلامی برای رسیدن به اون هدف 4 بار این فیلم رو پخش کرد
    سرمایه دارا هم از تولید این فیلم هدفی کثیف تر رو دنبال میکنن.

    سجاد: شما درست می گید منم کاملا منظور حرف شما رو قبول دارم. منظور منو درست نفهمیدید. من هیچوقت نگفتم که باید بپه های فقیر رو ندیده گرفت. منظور من از این حرف چیزی مثل امید بود. ما همیشه در هر وضعی می تونیم به چیزهایی که دوست داریم داشته باشیم فکر کنیم. ممکنه من در حال کمک کردن به یک بچه ی آفریقایی گرسنه باشم. ولی وقتی نگاهش می کنم اون رو شاد زیبا کنار دریا در حال بازی ببینم. این بود منظوره من. شما باید در مورد راز بیشتر مطالعه کنید

  48. رضا :گفت

    واقعا عالی بود
    خیلی می خواهمت

  49. کوروش :گفت

    جالب بود

  50. پرستو :گفت

    سلام
    امیدوارم حالت خوب باشه و همین طور حال کسی که داره این مطلب رو میخونه و اصلا حال همه
    داشتم راجع به همین راز سرچ میکردم که رسیدم به این صفحه و از وبلاگت همین صفحه رو دیدم و لذت بردم و می خوام بدونی که دوست دارم هم شما رو هم کسی که داره نظرمو می خونه و بازم همه رو و
    خدا رو دوس دارم واسه اینکه حواسش با منه
    خدا رو دوس دارم آخه همیشه لبخند میزنه
    و ازش ممنونم بخاطر اینکه…
    «در دل تو مهر حق چون گشته نو هست حق را بی گمان مهری به تو»

  51. فروغ :گفت

    raz ra 2-3 bari didam . . .

بیان دیدگاه